روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز پاییزیتون رنگارنگ

سلام

صبح بخیر

هرکی امروز رفت لابلای درختای پاییز زده راه بره منو یاد کنه

هر کی امروز بعدازظهر تونست از آفتاب از نا افتاده پاییز لذت ببره منو یاد کنه

هر کی امروز در کنار عزیزانش از پنجنشبه لذت برد منو یاد کنه

هرکی امروز وقت داشت که کمی کتاب بخونه و استراحت کنه منو یاد کنه


روزتون بخیر


پ ن 1 : بسیار شلوغم

پ ن 2 : برای امروز و فردا اندازه هشت روز کار تلمبار شده

پ ن 3 : زندگی در کذر است.

نظرات 17 + ارسال نظر
دخترشیرازی پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 08:45

تیلو امروز سرحالی؟

من سعی میکنم هر روز که بیدار میشم خوبه خوب باشم
امروزم خوبم
یه کم دلتنگ هستم ... اما صبوری باعث میشه لبخند بزنم و امیدوار باشم

سین بانو پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:18 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

همیشه به یادتم تیلو تیلو جانم

شماها عزیزای دل من هستید
از دوستای دنیای واقعیم هم نزدیک تر شدین

گندمکی حوالی دریا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:19 http://zabzecal1372.com

آخ ک چققققده دلم برات تنگ شده تیلویی جوونم
دوس دارم با فراغ بال و درکمال آرامش نوشته هاتو قشنگ بخونم ن گذرا
باید ی نصف روز کامل وقتمو خالی کنم بیام بخونمت
این شلوغ بودناا هم کلیی حس خوشایند داره تیلوویی جوونم ان شاء الله کارات با موفقیت انجام بشه...
واسه ما ک پاییز درختا سبز میشن والا اگه دروغ بگم من وقتی رفتم درختارو آب بدم یادت میکنم چکنم خب برگ زرد نداریم فعلا حالا بعدا ک زرد شد اونوقت با برگ زرد یادت میکنم
راستیییی
سلاااام مهربون باانووو

دیدن اسمت بهم کلی انرژی میده
کامنت زیبات که دیگه میتونه روزم را کلا زیبا کنه
وای... خودت را اذیت نکن
چیز به درد بخوری نیست ... هروقت بیکاری یه سر بزن
هورا
هورا
هورا
با برگ سبزم میشه یادم کنی ها
تازه خوشحال ترم میشم

دخترشیرازی پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 09:51

احساس کردم کمی بی حوصله و کسلی..
البته با این همه کاری که تو می کنی...

میدونی خیلی جالب نیست که دختر اینهمه کارش را دوست داشته باشه
اما من خیلی خیلی این شغل را دوست دارم
برای همین فعلا به شدت سرحالم
دلتنگی ها را میزارم گوشه دلم... غرغرش را به آقای دکتر میکنم و حالم خوبه

mah پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 10:04

سلام تیلوی عزیزم . چرا از قرار عاشقانه خبری نیست بی صبرانه لحظه شماری مکنم و دعا میکنم یه قرار عاشقانه پر از شور داشته باشی

من در گوشی بهت میگم که داریم برنامه ریزی میکنیم برای پنجشنبه بعدی

حامد پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 10:15 http://hamed-92.mihanblog.com

منم وقت این کارا رو ندارم از طرف منم بگین منو هم یاد کنن
هر کی امروز یه فاتحه خوند واسه رفتگانش واشه شادی روح بابای خدا بیامرز منم بخونه
خواسته ی زیادیه؟؟
ممنون

ابدا
من اولین نفرم که فاتحه را کامل خوندم و صلوات هم فرستادم
خدا رحمت کنه پدر بزرگوارتون را

طلوع ماه پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 13:50 http://mmnnpp.blog.ir

سلام تیلو جان.من به یادت هستم.نگران نباش.

شکیبا پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 18:07 http://sh44.blogsky.com

سلام

گلشن پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 21:23

تیلو اسمت من رو یاد اسمالتیز میندازه نمدونم چرا

امیر جمعه 9 مهر 1395 ساعت 09:09

سلام
دوست خوبم تیلوی عزیز
من کمی تا قسمتی حساس و زود رنجم زود ناراحت میشم اما کینه به دل نمی گیرم . شاید حق با تو بود پیرامون پیش داوری .... اما شما طوری می نویسد که ادم مجبور میشه دق کنه و ناخودآگاه دچار پیش داوری بشه .... سوراخ ریز شلوار مربوط به چی هست؟ عدنان که جوشکاری و برش کاری بلد نبود که بخاد جرقه های جوش شلوار اونو بسوزونه و انگهی کسی با شلواری که بیرون میره کار جوشکاری انجام نمیده .... اونی که شما در قسمت های بعدی می خواستین بگین من اینجا گفتم . به عبارتی حرف آخر را اول گفتم ....
باز از شما عذر می خوام اگه ناراحتتون کردم

لطفا این کامنت را بعد از خواندن حذف کنید.

Meredith جمعه 9 مهر 1395 ساعت 12:26

خسته نباشی :) پاییزت قشنگ

امیر شنبه 10 مهر 1395 ساعت 07:31

سلام
صبح اولین روز از دومین هفته اولین ماه سومین فصل مصادف با بیست و نهمین روز از آخرین ماه قمری را از خدا برایتان طلب خوشبختی و سعادتمندی می نمایم [گل][گل]

دخترشیرازی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 08:19

سلام تیلو جان صبح شنبت بخیر
هفته ی خوبی داشته باشی خانم

حامد شنبه 10 مهر 1395 ساعت 10:03 http://hamed-92.mihanblog.com

کجایی خانوم؟؟؟

جایی نزدیک و نه اصلا دور
در قلب شما

بهار شیراز شنبه 10 مهر 1395 ساعت 12:45

تیلوی عزیزممممممممممم...
باور کن تو لحظه لحظه سفر بیادت بودم و دعات می کردم. هم خودت هم آقای دکتر رو ... کنار دریا، تو جنگل لای ابرا ... کلن همراهم بودی

چقدر من خوشبختم

دخترشیرازی شنبه 10 مهر 1395 ساعت 14:42


فقط بخند
با خنده از همیشه شیرین تری

دلژین شنبه 10 مهر 1395 ساعت 17:57 http://delzhin313.blogsky.com

سلاااام عشق
خستهههه نیاااشی از این همه مشغله مهرباااان

مشغله های مهربان اینقدر ترکیب زیبایی هست که مطمئنم سالها یادم میمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد