روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه ها بداخلاقم من؟

سلام

صبح بخیر

خوبین

از صبح زود که اومدم میخوام پست بنویسم ولی مگه میشه... ای بابا

راستی چقدر هوا محشر شده

هرکی قصد مسافرت داره این روزها هوا عالیه ... استفاده کنید

من خیلی دلم مسافرت میخواد اما کو وقت... کو اجازه... از دست بابای سخت گیر...


پ ن 1 : مغز بادوم ما روز به روز شکلاتی میشه و من روز به روز بیشتر و بیشتر دوستش دارم

پ ن 2 : بافتنی هام نصفه کاره مونده و کو یک ثانیه وقت خالی

پ ن 3 : داداش دلش نیومده پتوی چهل تکه را بندازه روش... میگه خراب میشه... تا زده گذاشته کنار اتاقش

پ ن 4 : امان از مربای هویچ مامان پز

پ ن 5 : این روزها هرکی منو دوست داره باید برام بستنی بخره

نظرات 10 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 09:33

خیلی هم خوش اخلاقی تیلو جونم
چه جور بستنی دوست داری؟
قیفی چوبی یخی میوه ای وانیلی نونی ؟

مرررررررررررررررررسی

فقط بستنی باشه.. مدلش اصلا مهم نیست

دخترشیرازی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 09:40

بد اخلاق نیستی به خاطر 1 موضوعی بهانه گیر میشی هی زیر لب غر میزنی از اون غر زدنای شیرین....ماهم نمیدونیم چه موضوعی والا


شما میدونی
دلتنگیه.... بابا دلم تنگ شده ... به چه زبونی بگم؟

امیر چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 09:48

سلام
وقتی هوا عالیه ، زمانش مناسب نیست.... وقتی زمان مناسب شد یا هوا گرم هست یا سرد و برف و بارون یا اینکه دلارش نیست ....
خلاصه اینکه یه وقت که دلار و زمان مناسب بشن برا ما نیست (البته برا پولدار همیشه ایام مناسب است)

یه جوک برای رفع خستگی: میگن یه نفر مرده بود بهش گفتن تو بهشتی هستی بیا برو تو بهشت . وقتی رفت بهشت دید هر کسی سرش به کار خودش گرم است و کسی کاری به کسی دیگه نداره ...
خلاصه از تنهایی حوصله اش سر رفت دید تو جهنم ایرانی ها دور هم نشسته اند و دارند اس ام اس میدند و دارند تو تلگرام و واتساب هی پیام رد و بدل می کنند . به مامور بهشت گفت من میخام برم جهنم پیش ایرانی ها . وقتی امد پیش ایرانی ها به اونا گفت تو دنیا می گفتند سرب داغ میریزن تو حلق جهنمی ها و آتش اونا را می سوزانند . ایرانی ها گفتند اره به ما گفتند که اینطوریه و ما هم منتظرش هستیم اما یه روز سرب و قیر نیست وقتی سرب و قیر بیارن ، هیزم برا گرم کردن نیست وقتی هیزم بیارن مامور اجرا یا مرخصی است یا ماموریت .... حالا ما هم اینجا گروه تلگرام و اتساب تشکیل داده و خودمو نو سرگرم کردیم تا زمانی که همه چیز حاضر بشه ...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++

مربای بالنگ ، مربای هویج و مربای توت فرنگی را دوست دارم
بستنی بیا شیراز ببرمت بابا بستنی یا بستنی محمدی

سلام به روی ماهت
دقیقا دیدی همیشه همینطوریه


من کلا مرباها را دوست دارم ... ولی امروز صبح دیدم مامان مربای هویچ تازه برام درست کردن

نمیشه بیای دنبالم منو ببری؟

دخترشیرازی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 09:51

نه من که نمیدونم شما دلتنگی
من که نمیدونم چندین و چند روز ندیدن چقدر سخته
من که نمیدونم اینکه نمیشه حرفی زد و گله کرد از این فراغ چه دردی داره

من که نمیدونم این چیزارو


میدونی
خوبم میدونی
خودت را به اون راه نزن


میگما یه چیز یواشکی بگم
ته دلم غر میزنم و خوشحالم
چون بعد از اینهمه دوری و دلتنگی ... بی تابی های آقای دکتر را که میبینم کلی قند تو دلم آب میشه
چیزی نمونده مرض قند بگیرم

امیر چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 10:20

اگه بیایی یک تیر با چند نشون :
1- به بستنی ات می رسی....
2- یه دل سیر گردش می کنی میری حافظیه و سعدیه و شاه چراغ و .... پاسارگاد و تخت جمشید هم که تو مسیرت هست ...
3- برا خوردن بستنی باید بریم خان زنیان که نزدیک دشت ارژن است و از انجا میریم دشت ارژن که دقیقا قطعه ای از بهشت است .
4- فقط کافی است که رضایت نامه ات را بابا اضا کرده باشه و دکتر هم تجویز کنه این مسافرت را دیگه هیچ مشکلی وجود نداره .... از نظر خورد و خوراک و اسکان اصلا نگران نباش و همه چیز اکی هست ...

اگه بدون اون رضایت نامه ها ممکن باشه خیلی ممنون میشم

امیر چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 10:33

بدون اجازه اونا می ترسم گیر گشت ارشاد بیفتم . خودت هم میدونی معلم ها از مهرماه دیگه مرخصی و استراحت ندارند...

بهتره در این مورد دختر شیراز را هم دخیل کنیم که اون هم کمک کنه در اوردنت به شیراز

در مورد چهارشنبه و بداخلاقی که عنوان پستت هست : شیرازی ها میگن سید ها و سیده ها روز چهار شنبه کمی گیج و منگ هستند


فقط خندیدم

دخترشیرازی چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 10:47

عاقا من حاضرم دخیل بشم
بگید چیکار کنم


شماها عزیزای دل منید

امیر چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 13:43

دختر شیراز تو کمک کن تا تیلا را یواشکی بیاریم شیراز و ببریمش بابا بستنی یا خان زنیان بستنی محمدی تا بستنی شیراز را میل بفرمایند

شماها به خدا ماه هستید
من با اینهمه محبت چیکار کنم؟
همین گفتنش همه رویایی و زیبا بود

حامد چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت 13:57 http://hamed-92.mihanblog.com

چهار شنبه بهترین روز هفته س واسه من
اصلا یه جور عجیبی من این چهارشنبه ها رو دوست دارم
اصلا میشه چهارشنبه باشه و آدم بداخلاق باشه
این بداخلاقی بهونه ی یاره ما که میدونیم
الان فصل رونق کار شماست مسافرت چرا
هوای پاییز محشره
بیا تهران یه بستنی# نعمت# مشتی مهمون من

منم چهارشنبه را دوست دارم
هورا
هورا
هورا
بازم بستنی مهمون شدم
هورا به شما دوست عزیزه خودمی

دخترشیرازی پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 08:22

سلام ملیکم صبحتون بخیر و شادی خانم طلا

سلام بانوی عطر و آفتاب
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد