روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لطفا قضاوت نکنید

سلام عزیزای من

خوبین؟

از نبودنهام جز شرمندگی چیزی نمیتونم بگم

اما از اینکه از دستم ناراحت بشید به شدت بیزارم

نه حرفی میزنم که کسی را برنجونم

نه بی توجهی ای میکنم

نه هیچ چیزی شبیه اون

دوست دارم همینطوری دو طرفه دوست باشیم و همدیگه را دوست بداریم

لابلای کارهای هرچقدر بتونم سر میزنم

اما روزی هجده ساعت کار

اونم کارهای فکری... کارهای دستی... کارهایی با یه دنیا ریزه کاری... آسون نیست

از توانم خارجه که بتونم بیشتر از این برای اومدن به اینجا وقت بگذارم

محبت هاتون بهم انرژی میده

بعضی را اونقدر دوست دارم که به عشق اونها میام و سرک میکشم تا کلماتشون منو از اول شارژ کنه

اگه کامنتها تایید نشده...

اگه جواب ندادم

اینا بی ادبی و بی معرفتی من نیست

اینا تقصیر روزهاست که بیشتر از 24 ساعت گنجایش ندارند


بهر حال من همه ی شما را خیلی خیلی دوست دارم

نظرات 40 + ارسال نظر
دخترشیرازی یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 11:34

تیلو جان اینقدر خودتو به خاطر این موضوع اذیت نکن
اینکه شما سرت شلوغه و نمیتونی بیای مدام کنارمون باشی چیز غیر قابل درکی نیست میشه صبر کرد
من مطمینم بعدا که کارات کمتر شد جبران می کنی
فقط چالشتو همچنان جدی بگیر


چقدر شمو مهربونی
ممنونم
چالشم فقط از اندیشه به تو داره جلو میره
دست و پا شکسته
داغون
اما نه اینکه ناامید کننده

دخترشیرازی یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 11:40

میتونه بهترم پیش بره مگه نه؟

اره
ولی انگار یادم میره
ولی باور کن تازگی همش به یادتم ... هروقت دستم میخواد بره سمت موهام... یهو اخمای دختر شیرازی را میبینم و زودی بیخیال میشم

امیر یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 11:50

سلام
همیشه جواب سلام علیک است .
گاهی این علیک گفتن با جواب دادن است گاهی با ایما و اشاره و شاید هم در دل . اما چیزی که مطمئن هستم این است که جواب سلام داده می شود. کامنت ها هم همینطوره جواب داده می شود گاهی با نوشتن و تایید آن و گاهی هم در دل ...
میدونم با این قلم شیوا و این دل دریایی و این افق دید بازی که تو (شما) دارین تعداد کامنت ها زیاد است اگه بخواهید همه را جواب بدین شاید سخت باشد و وقت گیر .
پس اگه شما را دوست داریم باید درک تان هم کنیم . همیشه ، اوقات ما یکسان نیست گاهی سرمان شلوغه و گاهی خلوت تر گاهی خوش هستیم و گاهی ناخوش ....
پس مطمئن باش که دوستان درک می کنند و از این بابت گله ندارند

شما که اصلا نیاز به توضیح نیست که چقدر خوب همه را درک میکنید

delaram یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 11:53

Khals shodi comment bezari jobran mishe dokhmal
Negaran nabash
Baraie hame pish miad
Behtar k in mashghale kar bashe o bimari nabashe

عزیزمی مادر مهربون
قلی ما چطوره؟
هنوز مادرش را اذیت میکنه؟

رسیدن یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:01

سلام خوبی عزیزم جان عزیزم نخواستم ناراحتت کنم فقط چون دیدم کامنتها بقیه هست گفتم نکنه ازم ناراحت باشی. وگرنه به دوستیت شک ندارم. حالا هم به دل نگیر.

عمرا ازت چیزی را به دل بگیرم
نه از شما
نه از هیچکدوم از دوستام
شماها دوستای عزیز من هستید

ساناز یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:07 http://sanaz1359.persianblog.ir

نگران نباش. هفته آخر شهریور ، هر کسی مشغوله کاریه. من که وقت ندارم به وب خودم سر بزنم.


راست میگی
عین دم عید میمونه

صحرا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:09

عزیزم خدا قوت. همه میدونیم که هر کسی مشغولیت های خودشو داره. با انرژی به کارات برس


ولی من این روزها خیلی خیلی شلوغم
البته زودی تمام میشه

گیلاس سرخ یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:14

ان شاالله که وقتت پربرکت باشه

انشاله

حامد یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:15 http://hamed-92.mihanblog.com

همین که لابلای اینهمه مشغله ی کاری دوستان رو فراموش نمیکنی واسه ما باعث افتخاره
کسی توقعی از شما نداره
کارات که سبکتر شد منتظرت هستیم

خیلی با مرام هستید
دوستای من

حامد یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:15 http://hamed-92.mihanblog.com

همین که لابلای اینهمه مشغله ی کاری دوستان رو فراموش نمیکنی واسه ما باعث افتخاره
کسی توقعی از شما نداره
کارات که سبکتر شد منتظرت هستیم

هورا
هورا
چقدر خوبین شماها
دوستای فهیم من هستید

مونا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 12:33

سلام تیلو جان
حالت چطوره؟
میفهمم چی میگی یه وقتایی حجم کار اینقدر زیاد میشه که واقعا وقت برای چیز دیگه غیر از کا نمی مونه
امیدورام خدا بهت قوت بده و کارات به بهترین نحو پیش بره
خیلی مراقب خودت باش
و نگران ما هم نباش
تو دوست مایی چه روزی چهار بار بنویسی چه چهار روز یه بار بنویسی
راحت باش دوستم
روز خوبی داشته باشی عزیزم

وای ممنونم
چقدر بهم قوت قلب دادی

رسیدن یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 13:09

تسلیم تسلیم


شما فقط دلخور نباش
برای من کافیه

سین بانو یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 13:26 http://happyhomehappylife.blogsky.com/

عزیزی تیلووو خانممممممم مهربووون

وای شماها مهربونای من هستید
نگو تو رو خدا
میبوسمت

سلام یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 14:57

به همین اومدنهای گاه و بیگاهت هم خوشحالیم...تو باش

ای جان
فدای مهربونیاتون

شاذه یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 15:42 http://moon30.mihanblog.com

ای جانم!
خدا قوت

رسیدن یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 16:53

یه بوس گنده تقدیمت عزیزم


هزار تا بوس تقدیمت

آروشا یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 19:14 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
اشکالی نداره تیلو جان همه همینطور هستیم همینکه گاهی همو میبینیم کلی انرژی مثبته برامون
هَمو فراموش که نمیکنیم ، از یاد رفتنی نیست که دوستی ، همیشه به یادتم تیلو عزیزم و همیشه ان شاء الله موفق و سلامت و شاد باشید تیلو عزیزم

امیر یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 20:13

سلام
شب هنگام است و شما احتمالا دیگه از کار دست کشیدید یا اخرای کار امروزتان است خواستم خدا قوت بگم و خسته نباشی

همچنین میخوام اولین نفر باشم که عید غدیر خم را خدمتتان تبریک بگم .
هر روزتان عید و عیدتان مبارک و مبارکی تان مدام و
سربلند و خوشبخت و خوشحال باشید .

امیر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 09:10

عید است و هوا شمیم جنت دارد
نام خوش مصطفی حلاوت دارد

با عطر گل محمدی و صلوات
این محفل ما عجب طراوت دارد

گلشن دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 10:31

من تو رو دوس

دخترشیرازی دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 10:52

سلام صبحت بخیر خانم خانما
خوبی؟
انشاالله که ایام به کامت باشه
عیدتم مبارک.

بهار شیراز دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 11:08

بیین تیلویی ... ازت گلایه کنیم هم دلیل عشق به تو هستش ... دلتنگ خود مهربونت و نوشته های شیرینت میشیم ...

ای جان
من فدای شما بشم

امیر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 13:11

خدا قوت دختر زیبا و پر انرژی زاینده رود
دل ات شاد و تن ات خوش باد
قلم ات و قدمت در صراط مستقیم و در راه خدمت باد.

هورا
هورا
هورا
ممنونم

امیر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 13:25

فرق اصفهانی با شیرازی:
اصفهانی:
به دنبالت میام هر جا که باشی...
شیرازی: سر راهت می شینم تا بیایی ...

تو شعر هم تنبلی خودشو نو حفظ می کنند

امیر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 13:26

شیرازیا یه خیابون دارن ﺑﻪ ﺍﺳﻢ
"چمران "

ﺑﺮﺍﯼ همه ﺷﺪﻩ ﻣﺜﻞ
"ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒ"

پیک نیک میخوایم بریم...
چمران

قلیون کجا بکشیم...
چمران

شب جمه کجا بریم...
چمران

کوه ...
چمران

ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ...
چمران

پیاده روی ...
چمران

مخ بزنیم ...
چمران

هتل کجا بریم
چمران

برف بازی
چمران

کورس بندازیم
چمران

صبونه صبح جمعه
چمران

آتیش روشن کنیم
چمران

باغ و حوضخونه
چمران

ﺭﻭﺣﺎﻧﯽ ﺭﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭﺷﺪ ﺑﺮﯾﻢ
چمران

تیم ملی رفت جام جهانی بریم
چمران

اغتشاش...
چمران

چهارشنبه سوری...
چمران

بیمارستان...
چمران

مهمون از شهرستان اومده ببریم بگردونیم...
چمران

حوصله مون سر رفته...
چمران

جوجه کباب...
چمران

مرتضی پاشایی مرد
چمران

پرسپولیس برد
چمران

بام شیراز...
از چمران

چی؟
چمران

ﮐﯽ؟
چمران

ﮐﺠﺎ؟
چمران

چرا؟
چمران

چگونه؟
چمران

میای؟
چمران
چمران
چمران
چمران

ﻓﻘﻂ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ شیراز ﻣﯿﻔﻬﻤﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻢ!!

خاله ریزه دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 15:52 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

به کارت برس تیلو جان.. ما منتظر روزنوشتهای قشنگت میمونیم

از بس شماها مهربون و دوست داشتنی هستید

آروشا دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 16:29 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
عید سعید غدیر خم مبارک باد

سلام عزیزم
به همچنین برای شما

اذر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 20:43 http://azar1394.blogfa.com

سلااااااام سیده بانو
عیدت مبارک
شااد باشی

سلام عزیزدلم
ممنونم
به همچنین

دلژین سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 09:41 http://delzhin313.blogsky.com

سلااام عشششق
کلی تو حرم به یااادت بووودم

زیارت قبولللللللللللل
ممنونم عزیزدلم
ممنون

طلوع ماه سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 12:06 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.عیدت مباااااارک
عیدی ما یادت نره

شما که عزیز من هستید

امیر سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:44

سلام
عیدت مبارک با اینکه عید بود و روز شادی دلم گرفت و امدم بیرون و سری به وبلاگت زدم و خواستم عید را تبریک بگویم

آخ آخ
دیروز منم دلم گرفت

امیر سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:48

سلام
نمیدونم امروز سر کار بودی یا خونه ؟ اگه سر کار بودین خدا قوت و خسته نباشی و عیدتان هم مبارک و اگه خونه بودین یباز عیدتان مبارک و ایشالله که خستگی کار فشرده از جسم تان بیرون رفته باشد و میدونم که روح تان انشالله پر انرژی است و قبراق . اگه کمی تا قسمتی سر کار و کمی هم خونه بودین یعنی هردوانه بود خدا قوت و مولا علی یار و همراهتان باد
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدتـــــــــــــــان مـــــــبارک

سلام به روی ماهت
سرکار نبودم اما هزار بار بیشتر خسته شدم

شاذه چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 00:28 http://moon30.mihanblog.com

سلام گلم
عیدت مبارک

سلام عزیزم
عید شما هم مبارک

امیر چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 08:13

صبح ات بخیر عزیزم



صبحت بخیر عزیزم
با آنکـه گفتـه بودی
دیشـب خـدانگهدار

با آنکه دست سردت
از قـلـب خـستـه تـو
گویـد حدیث بـسـیـار

صــبـحت بـخـیـر عزیزم
بـا آنــکـه در نــگــاهــت
حرفی برای من نیست

بـا آنـکـه لـحـظـه لـحـظـه
می خوانم از دو چشمت
تـن خـسـتـه ای ز تـکـرار





دیوار غصـه ها را از دوش خسته بردار
من کوه استوارم به مـن بگـو نـگـه دار

عهدی که با تو بستم هرگز شکستنی نیست
این عشق تا دم مرگ هرگز گسستنی نیست

معین می گوید یه نامه از ایران -آبادان برام رسید که مردی داستان زندگی اش را نوشته بود. در نامه برایش نوشته بود: شانزده ساله بودم که عاشق دختری شدم با هزار بدبختی و فشار خانواده ام را وادار کردم که به خواستگاری بروند . پدر دختر گفت این هنوز دانش آموز است دسشو بخونه بعد : درس را تمام کردم رفتیم خواستگاری گفت : اول باید بره خدمت بعد . خدمت را هم تمام کردم دوباره ذفتیم گفت باید کاری پیدا کنه و پس اندازی داشته باشه و ... تا این ها انجام شد سی و دو ساله بودم . وقتی رفتیم خواستگاری با هزار مکافات قبول کردند و مراسم عروسی برگزار شد . وقتی عروس را به خونه بردیم . و همه رفتند . خیلی خسته بود خوابید منم پیشونی اش را بوسیدم و خوابیدیم . صبح بیدار شدم رفتم نون خریدم و صبحانه اماده کردم و صداش زدم پاشو صبحانه جواب نداد . هر چه صداش کردم جواب نداد رفتم دیدم بدنش سرد هست و فوت شده . پزشکی قانونی گفت از شدت هیجان و خوشحالی سکته کرده بود.
من به یاد و به احترام این زوج این اهنگ را خواندم

اینو هر بار میشنوم باز هم مثل اولین بار غصه دار میشم

امیر چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 08:35

به مناسبت آغاز سال تحصیلی . امروز روز جوانه ها و شکوفه هاست


نمی دانستم.
هیچ چیز نمیدانستم
و نمی دانستم که نمی دانم،
اما تو می دانستی و می توانستی
و همین بس بود که دستهایم را بگیری
و در کلاس مهربانیت بنشانی
و نخستین حرفهایم را برایم هجی کنی.
ازآن به بعد در کلاس تو
- که به اندازه همه خوبی ها وسعت داشت-
می نشستم و از پنجره نگاهت
آسمانی را می دیدم که آرزوهایم را
چون خورشیدی روشن در بر گرفته بود.
چه خوب بودی تو. چه ساده،چقدر مهربان!
و من در چشمهایت مهری می دیدم
که بوی دامن مادر را می داد،
وقتی که ریحان می چید
و بوی دستهای پدر را،
وقتی که خسته از کار بر می گشت،
وضو می گرفت، و در گوشه ایوان نماز می خواند.
آن قمری قشنگ
که همیشه پشت پنجره می نشست
و خبرهای خوب کلاس را برای مادرها می برد
هنوز هست!
و آن کلاغ پیر که خبر چین بدیها بود.
من از کتاب چه می فهمیدم!؟
من از شعر،چه می دانستم؟
من داستان ندیده بودم!
من خاطره نچشیده بودم!
من با همه اینها
در کلاس تو دوست شدم
و با تو در کلاس مهربانی.
یادت هست نوشتی : ابر ... باران بارید!
نوشتی:آب ... سیراب شدم!
نوشتی:بهار... درخت ها برخاستند!
نوشتی:رود ... دریاها موج برداشتند!
و من فهمیدم که دانستن آغاز توانستن است.
افسوس نماندی
تا برگهای دفتر خاطراتم را بخوانی
حرفهایم را بشنوی
و غلط های دیکته زندگیم را درست بنویسی.
هنوز در خاطره آن روزم
که همبازی کودکی هایم شدی
تا از پله های نوجوانی بالا بیایم
و جوانی ام را به تماشا بنشینم.
هنوز حرفهایت پرده های دلم را می نوازد
و صدایت در کلاس خیالم می پیچد:
"آن مرد،با اسب آمد.
آن مرد در باران آمد."
هنوز چشم انتظار آن روزم
که آن مرد با اسب بیاید
و در باران اشکهایم،تن بشوید
و راه چون تو شدن را، به من بگوید

ای معلم خوبی ها.....

به به
به به

دخترشیرازی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 08:44

سلااااااااااام خانم گل
صیبت بخیر
خوبی؟؟؟


فدای شما

دخترشیرازی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 09:25

فکر کنم عیدی از دست شما گرفتن داره مگه نه؟

اوهوم
هرچی بهت بدم قابل مهربونیات را نداره

آروشا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 18:33 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
من یک پیام قبل از تبریک عید فرستاده بودم ، رسیده؟

حتما رسیده
عزیزم نزدیک به هفتاد پیام تایید نشده وجود داره
میخونم
اما برای تایید و پاسخ نیاز به فرصت دارم

علی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 19:23 http://eshqh.blogsky.com/

سلام بازم خوندم
عالی بود صفا شما و وفای دوستان
ارزنده و زیباست
متعالی باشید و شادمان


وای ممنونم

آروشا چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 20:50 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنونم ازتون ، هر وقت وقت نمودید پیام رو ببینید اشکالی نداره تیلو جان ، میخواستم بدونم رسیده یا نه همین ، ببخشید تیلو عزیز


ممنون دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد