روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه قبل از عید قربان

سلام

روزتون بخیر و شادی

پیشاپیش عیدتون مبارک

لطفا امروز در دعای عرفه ، همه ی دوستان را در دعای خیرتون یاد کنید

بسیار شلوغم

دستگاه همچنان مشکل داره

آقای سرویس کار مسافرت هستند

حال تیلوتیلو عین دیروز عالی هست داره به توصیه دلژین خواجه امیری را گوش میده ...




پ ن 1 : به توصیه دختر شیرازی خمیر دندان میس واک خریدم

پ ن 2 : بازم هوس دنت کردم


سوال علمی: انگشت شصت دست چپم یه درد شدید داره... انگار کشیده میشه تا مچ دستم... متخصصین عزیز... راهنمایی لطفا

نظرات 15 + ارسال نظر
دخترشیرازی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 09:41

این خمیر دندون برای دندونای حساس من که عالی جواب داده امیدوارم برای شموهم جواب بده
دنته نسکافه ای؟هووووووووم
از لحاظ ما متخصصان روانپزشکی این انگشته محترم داره بهونه میگیره برای 1 ثرار عاشقانه
بازم
از لحاظ ما متخصصان ارتوپد کلا نظر خاصی نداریم
از لحاظ پرفسور مهندس دکتر دخترشیرازی احتمالا از استرس باشه
و تنش های عصبی م یباشد.

من تازه شروع کردم بزنم
دنت شکلاتی... به به ... نسکافه ای به به .... کرم کارامل... به به
قرار عاشقانه میخوام
واقعا؟
چقدر مرض داشتم

دخترشیرازی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 10:40

من خودم وقتی فشار عصبی دارم یا ذهنم درگیره انگشت کوچیکه ی دست چپم میزنه
اصن من و تو عجیبیما

اقا
چقدر هم به همدیگه شبیه هستیم
دندونا که حسسسسسسسسسساس
انگشتا که کلا ....
ای خدا

دخترشیرازی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 11:12

سلیقه هامونم تو خوردنم شبیه به همه
خالی چیزی نداری که منم داشته باشم؟مثله ای هندیا


روی ساق دست راستم خال دارم

دخترشیرازی یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 11:30

نه من رو دستم ندارم
اما سمته چپه لبم دارم


حیف شد
کاش منم داشتم

بهار شیراز یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 11:35

راستی یه پیشنهاد واسه تیلوی عزیزم... دخترکت رو با آقای دکتر سهیم بشو . بشه دخترک مشترکتون ...
بعدشم دیروز برات دعا کردم

وای چه فکر قشنگی
حتما به آقای دکتر میگم
میگم این دخترک مشترکمون بشه و پر بشیم از حس خوب

خیلی خیلی ازت ممنونم بهار خانننننننننننوم

امیر یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 11:58

سلام
عید اضحی ، (عید قربان) بر شما مبارک
عید قربان در راه است و ما باید به رسم ابراهیم خلیل الله قربانی کنیم؟ ابراهیم ، اسماعیلش را به در گاه خداوند عرضه داشت . ماهم اسمعیل وجودمان را قربانی کنیم . قلبمان را قربانی کنیم . مگر نه اینکه گوشت قربانی را به نیازمندان میدهند ؟ ما هم با قدمی ، قلمی، حرفی، کلامی، تلاشی، گذشتیو ... دست نیازمندی را بگیریم . اگر این مقدار هم در توانمان نیست با لبخندی آنان را مهمان کنیم .
به خدای خودمان قول بدهیم در این روز دلی را نیازاریم ، و اگر امکانش باشد دلشکشسته ای را دستگیر باشم .
مگر نه امروز روز عرفه است... اما ما چه کرده ایم؟ عرفه مگه نه شناخت بیشتر از خدای خود و خودمان است ؟ در راه شناخت چه قدمی برداشته ایم . مگر نه اینکه ابتدا باید شناخت و آنگاه آگاهانه قربانی کرد؟
خدایا به حق مقام ابراهیم ابتدا به ما شناخت عطا بفرما و سپس قلوب ما را برای قربانی کردن آماده ساز ....

چقدر زیبا
عید شما مبارک
انشاله که عرفه و قربان را دریابیم

امیر یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 12:20

حالا که قرار است با آقای دکتر شریک بشین یه پسر را نیز مورد حمایت قرار دهید. چون زیرا:
1- کمکی است به یکی دیگر از نیازمندان

2- در استانه عید قربان این کار صورت می گیرد و میمنت و شگون مضاعف دارد

نمیدونم شدنی باشه یا نه
ولی مطرح میکنم

سلام یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 12:26

مبارک باشه خمیردندون جدید
عید شما هم مبارکما رو هم دعا کن

فدای شما
عید شما هم مبارک
من محتاج به دعاهای زیباتون

مینا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 12:38

تیلوجان عیدشمام مبارک, اخ جون من امسال مامانم اینا برام عیدى میارن
انگشته شما بهانس شما اقاى دکترو میخوایید دکتر و دوایه دردشما فقط اقاى دکتره ایشاالله این پنج شنبه قراره عاشقونه داشته باشید یهویى یواشکى

عید شما هم مبارک
به به
خوش به حال شما
مبارکت باشه
زودی بیا برامون تعریف کن چی آوردن چیکار کردن برات
ما اینجا چه دکترای خوبی داشتیم و خبر نداشتیم
بخدا که این بهترین درمان هستش

آروشا یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:24 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
عید سعید قربان پیشاپیش مبارک باد

دلژین یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 13:40 http://delzhin313.blogsky.com

سلاااام
میبینی چقدر خوبه این البوم خواجه امیری؟ نوووش جوونت ...
من بابام خمیر دندون ذغالی خریده :))
منم دعا کن !
یا از اعصاب اون قسمته که میگی تیر میکشه
یا کار کشیدی ازش
اگر خوب نشد و بدتر شد ببرش دکتر نشونش بده کپلچه رو
عصن بیا ماچش کنم شاید خوب شه

سلام به روی ماهت
عالیه
عالیه و حرف نداره
تو ماچش کنی در لحظه خوب میشه

سلام یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 15:06

کامنت من کو؟؟!!

ما اینجا کامنتها را مزمزه میکنیم
باید با دقت و لذت پاسخ بدهیم
همینطوری الکی که نیست
کلی محبت پشت کلمات دوستای من هست
ببخشید

حامد یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 16:28 http://hamed-92.mihanblog.com

عید شما هم مبارک باشه

درد انگشت هم بخاطر تایپ زیاده اینروزا زیاد تایپ میکنی یه خورده به خودت استراحت بده کسی ناراحت نمیشه از اینکه ادامه ی داستان رو دیر بنویسی اتفاقا هیجانش بیشتر میشه

عید شما هم مبارک باشه
من خیلی تایپ نمیکنم اما ماله کار زیاد هست
باشه چند روز به خاطر شما استراحتتتتتتتتتتتتت میدهیم

شاذه یکشنبه 21 شهریور 1395 ساعت 21:26 http://moon30.mihanblog.com

عیدت مبارک مهربون

عید شما هم مبارک عزیزدلم

Meredith دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 21:30

من هر روز تبلیغ خمیر دندون میس ویک رو میبینم :| هر روز بیلبوردش رو میبینم و پق میزنم زیر خنده
تایید نکن این نظر رو :)))

تایید میکنم چون خوشگل نوشتی
اصفهان اصلا تبلیغ نداره
من ندیدمش حداقل
سحرشیرازی بهم گفت منم خریدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد