روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اجازه برای غیبت

بازم سلام

دوستای خوبم خوبین؟


آمدم ازتون اجازه بگیرم و فردا و پس فردا را غایب باشم

حالا شاید این وسطها نتونستم غایب بمونم و اومدم...

اما چون احتمال غیبت زیاده اومدم از قبل اجازه بگیرم


مامان جانم حدودای ساعت ده صبح بهم زنگ زدن

گفتن دلشون میخواد مهمونی خداحافظی برای داداش برگزار کنند

یکی دو هفته ای بود که حرف این مهمونی بود و هر بار با مخالفها و موافقهایی روبرو میشد و کنسل میشد

اما امروز صبح مامان در یک اقدام بسیار پارتیزانی ... فرمودن میخوام مهمونی برگزار بشه

من که دفتر بودم

اما تلفنی یه لیست از وسایل و مواد لازم تهیه کردیم

همونطوری تلفنی مذاکراتی هم پیرامون مهمونها انجام دادیم

و بعد من گفتم بهتره برم دنبال لباس...

چون اصولا اولین مشکل هر خانمی برای مهمونی  »چی بپوشم» هست...

ساعت حدود دوازده رفتم مرکز خرید نزدیکمون

هیچی به چشمم نیومد

برای مامان جان یک بلوز و یک شلوار خوشگل خریدم و اومدم


شاید بتونم عکسهایی از گوشه و کنارهای مهمونی بگیرم

شاید هم به کمکتون احتیاج پیدا کنم و برای لیست غذا و دسر و ... ازتون کمک بخوام

اما با توجه به وقت خیلی خیلی کم (دوشنبه مهمونی برگزار میشه... اونم داخل خونه ، حدود شصت و خرده ای مهمان)...

باید تمیزکاری برای هر دو طبقه انجام بشه

ظرف و ظروف مورد نیاز از کمدها و کابینت ها خارج بشن (ما چون سالی دوبار توی خونه مراسم نذری داریم...ظرف و ظروف و وسایل مهمونی بزرگ را داریم)

ظرف و ظروف شسته بشن

دسرها آماده بشن

سالاد آماده بشه

سوپ پخته بشه

غذاها هم به درخواست مامان باید توسط خودمون طبخ بشه (بابا اصرار دارن که از بیرون غذا تهیه بشه)

بعد هم خرده کاریهای دیگر مهمانی... شربت ... نوشیدنی... میوه ...

پس بهم حق بدین که دو روز بخوام غیبت کنم





نظرات 50 + ارسال نظر
دلژین شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 18:51 http://delzhin313.blogsky.com

به به خیلیییم خوووب
به نظر من بهترین و خوش خوراک ترین دسر کرم کارامله‌... من با پودراای اماده درست میکنم تو مهمونی هامون ، یه قاشقشم نمیمونه ! همه دوست دارن با ولع میخورن... از ژله و کیک و این داستانها سبک تره و رغبت به خوردنش بیشتر...
به به حسااابی خوش بگذره بهتووون


وقتی شما درست میکنی اینقدر خوب میشه
هرچی درست کنی همینطوری میشه

بهار شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:52

ولی تصمیم گرفتم بد باشم و ب این رابطه ادامه باشم
من قبلا خیلی خوبی کردم نتیجه ای نگرفتم
حالا میخوام بد باشم کمی...

اسمش بدی نیست...
اسمش نمیدونم دقیقا چیه... اما اسمش بدی نیست

پرنیا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 20:59

اشکال نداره اجازه میدم
لینک شدی


هورا
هورا

امیر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 08:36

سلام
و صبح بخیر
ضمن عرض صبح بخیر و آرزوی موفقیت برا شما و اخوی گرامی .

با این اوصاف که فرموده اید به جای دو روز باید دو هفته مرخصی بگیری زیرا:
1- تدارک و خرید و آماده سازی ساز و کار مهمانی برا قریب به هفتاد نفر اونم هم تو خونه هم انرژی و توانایی بالا میخاد و هم اینکه حوش و حواس شش دانگ برا اینکه کسی از قلم نیفته و همچنین چیزی کم و کسر نباشه.
2- آماده کردن ظروف بر این تعداد (شستن و تمیز کردن و آماده سازی خودش انرژی معادل انرژی دو کارتن خرمای بوشهر و پنج کیلو پسته رفسنجان و سه کیلو باقلوای یزد و دو بسته گز 50 درصد مغز بلداجی (گز مربوط به بلداجی چهار محال می باشد که اصفهانی ها به غصب اونو مال خودشون کردند) به دو قوطی سوهان قم میخاد
3- تمیز کردن دو طبقه برا نشیمن کار حضرت فیل و امت آن است. لذا از قبل دو عدد پماد سالیسیلات و دو ورق استامینوفن کدئین جهت کمر درد احتمالی خریداری شود.
4- از دو سه روز جلوتر از دختران دم بخت فامیل جهت کمک (احیاناً جهت پسند کردن ) دعوت به عمل آید تا ضمن کمک کردن ، نامزد احتمالی مسافر عزیز نیز تا حدودی مشخص شود
5- جهت پخت آش پشت پا مواد لازم پیش بینی شده و جهت جلو گیری از وقت اضافی همراه لیست خرید به کرگزار و مباشر خرید که احتمالا بابا باشد تحویل داده شود.
6- برا اینکه هیچ کس نتواند از طعم و مزه و نحوه پذیرایی انتقاد کند ، پیشنهاد می شود از همه در جهت طبخ غذا استفاده شود (اگرچه گفته اند آشپز که دو تا شد ....)
7- با توجه به اینکه گفته اید مامان در یک اقدام پارتیزانی ....پس مامان همه جوانب را در نظر گرفته اند لذا ممکن است این مهمانی چند منظوره باشد که از همه مهمتر تعیین همسر احتمالی است ...
پیشنهادت:
1- با توجه به اینکه در این گونه مراسمات معمولا خانم ها بیشتر دنبال پیدا کردن نقاط ضعف هستند لذا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و مواد درجه یک و ظروف گرانقیمت چشم و دهن زن های فامیل بسته شود
2- به هیچ عنوان از لیوان ، سفره ، و ظروف یک بار مصرف استفاده نشود.
3- جای دستمال کاغذی لوکس تهیه و دستمال کاغذی ها نیز رنگی و مرغوب باشند
3- تا جای ممکن بریز و بپاش باشد تا ثابت شود که اصفهانی ها خیلی هم اقتصادی نیستند.::
4- چند نوع پلو و خورش تهیه کرده تا حساب کار دست زن های فامیل بیاد که تیلو جان همه فن حریف است ...
5- انواع دسر ، ژله و، بستنی، شربت و نوشیدنی ، سالاد و همچنین میوه تهیه نمایید.
6- چنانچه قصد دارید مهمانی برا ناهار باشد به همراه هر خانواده چند پرس غذا در ظروف یک بار مصرف داده شود و گفته شود چون خسته هستید این غذا برا شام شما باشد . (صرفا برای پز دادن)

ببخشید چیز بیشتری به ذهنم نرسید چون به علت دیر بیدار شدن صبحانه نخورده ام و با شکم گرسنه مغزم هم کار نمی کند

من فقط میتونم به این همه نظر غش غش بخندم
ولی برگزاری این مهمونی کار ساده ای نبود

سلام یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 08:53

برامون عکس از مهمونی و غذاهای خوشمزه بذاری ها
ایشالا حسابی بهت خوش بگذره

اخ اخ
چند تا عکس بیشتر توی تبلتم ندارم
یادم نبود

دخترشیرازی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 09:38

سلام خانم گل خوبی دوسی؟
چقدر خوبه این مهمونی و چقدر بده رفتنه داداش

فرساد یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:07

اینها خیلی خوبه
اما گناه داره دلشو آب نکنید خواهشا مهمونی شاد باشه
بهش امید بدید
برای اولین دیدار آینده باهاش برنامه ریزی کنید
گروه تلگرامی یا هر شبکه دیگه همون شب بسازید که مطمن بشه با همه اقوام همیشه در تماس هست
بهش بگید دنیا کوچیک شده و اصلا راه دور و دوری معنا نداره
نزارید دلش بلرزه
نزارید غم دوری از حالا سراغش بیاد
بزارید با امید و شاد وارد فاز جدید زندگیش بشه
انشالله همیشه شاد و سلامت و گرم باشید
و خدا قوت برای شما خواهر بهشتی که اینقدر برای برادرش زحمت می کشه
شما واقعا فرشته هستید
یک خواهش چون تجربه تلخ دارم،‌ لطفا مهمونی با گریه ها یواشکی و یا حتی دسته جمعی تموم نکنید
دیگه تا روز رفتن حالش خراب میشه

اصلا دلش را اب نکردیم
هیچکس هم گریه و زاری نکرد
فقط خندیدیم و خوش گذروندیم و همه برای هلو پارتی بعدی برنامه ریزی میکردن...

حامد یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 10:07 http://hamed-92.mihanblog.com

سلام صبحتون بخیر
دلمون که برات این هوا تنگ میشه اگه نباشی ولی ایشالا به خوشی باشی
ایشالا مهمونیتون هم به نحو احسن برگزار بشه
داداش هم به سلامتی برن و برگردن

سلام دوست خوبم
ممنونم
براش دعا کنید

ساناز یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:02 http://sanaz1359.persianblog.ir

صاحب اجازه ای. غیبت من رو هم ببخش. یک جا مطالبت رو خوندم. مهمونی خوش بگذره.

خیلی زیاد غیبت داشتین خانوم خوشگله
ممنومم

گلشن یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 11:29

خوبه که من دختر مامانت نیستم ها:|
من تنبلم

امیر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 12:10

سلام
شما این کامنت را در عصر روز شنبه گذاشتین یعنی خارج از وقت اداری بعد هم روز یکشنبه را سر کار نیامدی نمیدونم کی مجوز غایب بودن شما را صادر کرده است . برا این کار باید صد مرتبه بنویسی منبعد دیگه غیبت نخواهم داشت و اینکه سعی کن ما را بیخبر نگذاری و اطلاعات کامل و جامع از وضعیت موجود ، اقدامات صورت گرفته و برنامه آینده را برا دوستان اعلام بفرمایید.


صد دفعه زیاد نیست؟
میتونم کپی پیست کنم؟

امیر یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 19:40

این کامنت صرفا شوخی بوده و گرنه اصفهانی های عزیز هر چقدر اقتصادی باشند اما نه تا این اندازه:
میگن یه اصفهانی گوسفندی خریده بود و یک نفر قصاب لر را آورده بود که تا گوسفند را ذبح کند به قصاب گفت کله پاچه را میخام صبحانه درست کنم با سیرابی و شیردانش - پوستش را میخام خشک کنم برا روی صندلی ماشین - پشکل اونو بریزم تو باغچه خونه - دل و جگر و قلوه اش را هم دو پیازه کنم - با گوشت هم قورمه و قیمه درست کنم لر گفت : پس تا اونو نکشتم صداشو ضبط کن برا زنگ موبایل ات شوخی به دل نگیر تیلو جان اگه خوشت نیومد حذفش کن

امیر دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 07:07

سلام
یه مثل هست میگه اگه گوش عزیزه گوشواره هم عزیزه
تیلوی عزیز همانطور که شما برایم عزیز و دوست داشتنی هستین دوستان و عزیزان و عشق شما نیز برایم عزیز و گرامی است . اول شهریور روز پزشک را خدمت شما و عشق تان تبریک می گویم

سلام امیر آقا
میدونی یادم رفت بهش تبریک بگم؟
میدونی همین الان که اینجا را دیدم فهمیدم یادم رفته
اینقدر که شلوغ بودم
همش فقط بهش غر زدم این چند روز

هدی دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 08:29

سلام تیلو جان غیبتت موجه هست موفق باشی و خوش بگذره بهت دوست قشنگممم

ممنونم که بهم اجازه دادین
ممنونم که موجه کردین

دخترشیرازی دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 09:10

تیلوی عزیز زودتر بیا

چشم

امیر دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 09:30

سلام
دوست عزیزی به نام بهار کامنت گذاشته بود در مورد دوستی اش با دکتر میخام به عنوان یه دوست مطلبی را خدمتشون عرض کنم :

وقتی برف می باره کسی که زیر برف هست نه احساس سردی می کنه و نه احساس خطر چون برف آرام آرام میباره و انسان ها هم سرخوش از این هوای زیبا هستند اما زمانی به خودشان می آیند که تا زانو و شاید بالاتر در برف گیر می کنند راه را گم کرده و این زمان است که خطر را تا اندازه ای درک می کنند و وقتی که بر اثر سرما خوردگی و زکام تب و لرز چند روزی در بستر افتادند انگاه درک می کنند که چه مشکلی را دارند .
وارد شدن به حیطه دوست داشتن و عشق مثل فرد زیر برف است دوست داشتن یواش یواش رخنه می کند و تا عمق جان نفوذ می کند بدون اینکه شخص متوجه باشد . بی جهت نیست که گفته اند عشق از کلمه عَشَقَ گرفته شده و عشقه هم نوعی پیچک است که آرام آرام دور تنه درخت می پیچد و سبب خشک شدن درخت می شود عشق هم آرام آرام نفوذ می کند و سبب وابستگی می شود . شاید بتوان عشق را به مثابه سرطان تشبیه کرد که بیخبر و بدون درد در جوارح و اعضا نفوذ می کند زمانی شخص خبردار می شود که کار از کار گذشته و تمام سلول های بدنش را سرطان نابود کرده .
دوست عزیز شما هم الان متوجه نیستی که چطور عشق دکتر در سلول های روح و روانت پرورش می باد .
گفته اید که دوست داشتن من لطمه ای به زندگی و زنش نمی زنه و برا اون ضرری نداره ....
خدمتتان عرض کنم که سعدی می فرماید چهل درویش زیر گلیمی بخسبند اما دو پادشاه در اقلیمی نگنجد وقتی که عشق و حب و محبت دکتر در جوارح شما جا خوش کرد دوست دارید مالک روح و جسم آن باشید و دلتان نمیخاد در این مقوله شریکی داشته باشید . میخواهید شش دانگ هوش و حواس اون متوجه شما باشد....
آیا باز هم خواهید گفت که دوست داشتن من ضرری برا زنش نداره ؟
یه سوال می پرسم دوست دارم وجدان خودت را قاضی قرار دهید و بیطرفانه قضاوت کنید. اگه دکتر به شما پیشنهاد ازدواج بدهد آیا قبول می کنید ؟ حالا زنش را داشته باشد یا متارکه نماید
اگه قبول کنید پس خانمش ضرر کرده و اگه قبول نکنید عشق دکتر را همراه ندارید پس برای رضای خدا و عدم وجود مشکل برای خودتان و دکتر و خانواده اش تا دیر نشده دور ایشان را خط بکشید
باز هم اعلام می کنم این کامنت صرفا دوستانه بوده و هیچ گونه جنبه دستوری و تعیین تکلیف را ندارد
این را به عنوان یه دوست عرض کردم و گرنه صلاح مملکت خویش را خسروان دانند


من دوستایی مثل شما خیلی کم دارما
دوستایی ک وقت بزارن و اینطور ریزبینانه برای آدم دل بسوزانند
من از شما متشکرم
امیدوارم بهار خانوم هم با خوندن این مطلب بهتر فکر کنند

رسیدن دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 09:42

وااای جون مهمونی . چقدر دلم مهمونی میخوات ... خوش بگذره.

حامد دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 10:27 http://hamed-92.mihanblog.com

غ غ غ غ غ غ

غیبت غیر موجه
کجایی شما؟؟؟


اجازه گرفتم که

خاله ریزه دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 12:11 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

ای جوونم ان شاء الله به سلامتی و خوشی .

گلشن دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 20:40

الان کلی چیزای خوشمزه خوردی و میخوری .... دل درد بگیری:پوزخند


مهمونی ای که خودت میزبانی که خیلی چیز نمیخوری که دل درد بگیری
همش باید بدو بدو کنی

طلوع ماه دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 21:34 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.
ووواه چقد کار داری پس!
خوش بگذره دوست جان.


ممنونم

امیر سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 07:17

سلام
دو روز غیبت شما (اگر می نوشتید مرخصی بهتر بود) به اتمام رسیده لطفا هر چه سریعتر گزارش عملکرد دو روز خود را با تمام جزئیات اگر تصویری هم باشد که بهتر است برای بیندگان و بازدیدگان محترم ارائه نمایید. پس به احترام شما جهت ارائه گزارش سکوت می کنیم ....

وای
خیلی بیشتر از این حرفا غیبت کردم
یک هفته کامل

دخترشیرازی سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 09:11

عایا این مهمانی تمام نشد؟

تمیزکاری
مهمانی
دوباره تمیز کاری
جمع کردن وسایل
رفتن به فرودگاه
بازگشت با تنی هلاک و خسته و .....

لیلی سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 10:24 http://www.leili1988.blogfa.com

تیلو جان خوش بگذره

بانو سین سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 16:54 http://our-lovely-life-92.blogsky.com/

عزیزمممم به به مهمونی چقدم کار دارین ... خوش بگذره کلی

ممنونم
ممنونم
ممنونم

شاذه سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 22:08 http://moon30.blogsky.com

سلام عزیزم
موفق باشی و مهمونیتون به شادی برگزار بشه


یه پیشنهاد بدم؟ من یه چیزی شبیه کیک بدون شکر درست می کنم. تو ظرف پیرکس به قطر کم می ریزم. یا تو سینی های نسوز که بهشون جنریشن میگن. بهر حال میذارم تو فر و می پزم. بعد از پخت میشه گذاشت فریزر و روز مهمونی گرمش کرد. بعد مثل کیک می برمش و در آخر روشو با پنیرخامه ای می پوشونم و با گردو سبزی گوجه تخمی نون تزئین می کنم.
همون نون پنیر خودمونه ولی یه پیش غذای با کلاسه
این روزا که همه رژیم دارن از شیرینی طرفدارش بیشتره.

چقدر شیک و مجلسی
حیف که دیر دیدمش

امیر چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 07:24

سلام
صبح بخیر دوست عزیز

سلام دوست خیلی خیلی خوبم

امیر چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 08:09

سلام تیلو جان یک هفته ای میشه تشریف ندارین زودتر بیا دلمون تنگ شده گلم

ممنونم که اینهمه خوبی

حامد چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 09:50 http://hamed-92.mihanblog.com

غیبتتون کبری شد که ،کجایی؟؟؟

واقعا کبری شد
شرمنده ام
خودم بیشتر دلم براتون تنگ شده

Juddya چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 10:31 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

سلاااام
خوش بگذره :)


ممنونم

دخترشیرازی چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:15

تیلو بیا دیگه

آره خیلی طولانی شد
بخصوص که قبلش هم شما نبودی
دلم براتون خیلی تنگ شده

گندمکی حوالی دریا چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 12:58 http://zabzekal1372.blogfa.com

تیلویی جونم با اینکه نیومدی و دلمون برات تنگ شده ولی ان شاء الله همیشه غیبت داشته باشی بابت جشن وشادی

اما جشن دوری نباشه بهتره

امیر چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 13:08

سلام
غیبت شما از حد مجاز بیشتر شده روزی که امدی با باید بزرگترت بیایی و گرنه راهت نمیدیم . ضمنا استراحت پزشکی هم باید داشته باشی و گرنه دو نمره از انره انضباطتت کسر خواهد شد. و همچنین تعهد کتبی بدی که تا اخر سال حتی یک ساعت غیبت نداشته باشی

از شوخی گذشته راستی راستی دلتنگت شدم

چقدر دل به دل راه داره
همش به یادتون بودم

امیر چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 13:09

سلام
راستی من فردا نیستم جهت اطلاع و اقدامات بعدی
کسی را به جای من انتخاب نکنی ها

یادم بود که پنجشنبه ها نیستین

جلبک خاتون چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 15:13

هنوزم‌مثل قبل پر از انرژی مثبتی تیلو :)

خیلی وقت بود نبودی دلمون برات تنگ شد
کجا رفتی یهو بی خبر؟

آروشا پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 00:17 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
دلم تنگ شده کجایی تیلو جان؟

وای منم همش دلم پیشتون بود

رهرو پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 08:32 http://66darjostojoo.blogfa.com

سلام خانومی
غیبتها طولانی شدااااا
برگه مرخصی تون تا دیروز بود

راست میگین به خدا

امیر پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 09:21

سلام انگار مرخصی یه روز و دو روز کشیده به ماهی
دختر چه خبره ؟ تا کی مرخصی؟ اینو که دیگه اخراجی تو شاخشه با تعهد کتبی هم دیگه نمی تونی بمونی

ای بابا
اما دوستام منو بخشیدن
بدون تعهد نگهم داشتن
خدا را شکر

رسیدن پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 09:27

غیبتت بیشتر از دو روز شد که

یک هفته شد... وای چقدر زیاد

نازلی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 11:24

ما دو روز مرخصی دادیم نه 6 روزا
تیلو خوبی ؟ کجااایی ؟ نگرانتم

راست میگی
میشه از حقوقم کم نکنید

نگران نباشین
درگیر بودم ... مسافرت بودم... زیارت بودم ... مهمونی داشتیم ... اوه چه خبره

دخترشیرازی پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 12:36

تیلو امروزم نیستی

خجالت زده تونم

طلوع ماه پنج‌شنبه 4 شهریور 1395 ساعت 15:02 http://mmnnpp.blog.ir

سلام خانوم خانوما
کجایی پس؟
غیبتت خیلی طولانی شده ها!!!
حواست باشه ها!!!!


چه خوبه سراغمو میگیرین

مینو جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 11:27 http://minoo1382.blogfa.com

غیبتت خیلی طولانی شد...خوبی بانوجان؟

سلام
عذرخواهی

امیر شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:09

سلام
قبل از هر چیز عرض سلام و صبح بخیر و آرزوی خوشبختی و خوشحالی و کامیابی برای همه دوستان خصوصا تیلوی گرامی و عزیز دارم
قبلا مغازه دار ها روی برگ سفید می نوشتند "امروز نقد فردا نسیه" مشتری هر روزی که به مغازه می رفت برایش امروز نقد بود حالا شده جریان ما و شما ^ نوشته اید " امروز و فردا را ازتون مرخصی بگیرم" این امروز و فردا از کی شروع میشه و تا کی ادامه داره؟ لطفا شفاف سازی شود .

سلام
صبح شما هم بخیر و شادی باشه انشاله
دیگه درگیر شدم
وگرنه این روزها اصلا زمان تعطیلی دفترم هم نبود
اینقدر کار داشتم که خدا میدونه

امیر شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:13

گر زآمدنت خبر همی داشتمی
بر هر قدمت لاله همی کاشتمی

وای
چه لاله زاری میشد... به به

امیر شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:27

سلام
من فک می کنم پاسخ دادن به این همه کامنت از برگزاری مهمانی سخت تر باشه

واقعا که وقتی اینهمه کامنت یه جا دیدم هیجان زده شدم

دخترشیرازی شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 08:52

سلااااااااام صبحت بخیر
اومدی؟

سلام
همه عمرت بخیر و شادی
بله اومدم

آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:34 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
من هم نظر داشتم اینجا گفتم خدمتتون دلم تنگشده براتون ولی الان خیلی خوشحالم که آمدید و ان شاء الله همیشه بسلامتی و خوشی تیلو عزیز

شما که عزیز من هستید
جاتون کاملا محفوظه
نظرات را به طور کامل نتونستم تایید کنم معذرت میخوام

آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 12:43 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
خیلی ممنون لطفداریو همچنین تیلو عزیز
اشکال نداره تیلو جان خیلی ممنونم متشکرم ازتون

من ازت متشکرم که دوست همیشه همراه من هستی

آروشا شنبه 6 شهریور 1395 ساعت 13:01 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
خواهش میکنم تیلو عزیز
لطف دارید = اصلاح برای کامنت قبلی
خیلی ممنونم تیلو عزیز همچنین من هم ازتون متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد