روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ها روزهای بینظیری هستند...

سلام

شنبه تون بخیر و شادی

آخر مردادتون لبریز از محبت های گرم و آفتابی

خوبین؟

من بابت غیبتی که کردم عذر میخوام

باید بگم پنجشنبه قرار عاشقانه داشتیم... یک قرار عاشقانه ی سفید و صورتی...



صبح پنجشنبه باید می رفتم داروخانه  و برای بابا دارو میگرفتم

این داروها خاص هستند و همه داروخانه ها اینها را ندارن

داروخانه مذکور از ما کمی دور هستش و داخل طرح ترافیک

پس نمیتونستم با ماشین خودم برم...

ساعت حدود نه و نیم بود و شلوغ ترین ساعت روز، برای اونجا

پس بی آر تی را انتخاب کردم و رفتم

خب خیلی ساده در نیم ساعت رسیدم

ولی مثل همیشه به سادگی داروها آماده نشد

نیاز به تایید داشت...

نداشتن...

خلاصه اینکه حدود دو ساعت و نیم کار طول کشید

البته به خاطر اینهمه حرصی که خوردم همونجا یک کرم آبرسان برای خودم هدیه خریدم

وقتی از داروخانه اومدم بیرون زنگ زدم آقای دکتر... گفتن که خیلی خیلی نزدیک دفتر من هستن...

منم یه تاکسی دربست گرفتم و جایی وسط راه با آقای دکتر قرار گذاشتم

تقریبا همزمان رسیدیم و .........


قرار عاشقانمان زیبا و آرام بود...

اما آقای دکتر حالشون زیاد خوب نبود

هنوزم خیلی خوب نیستند



پنجشنبه شب و جمعه را کلا دور هم بودیم  به خاطر داداشی که داره بار سفر میبنده...

امروز صبح هم رفتم اداره بیمه و بعد اومدم دفتر

برای همین دیر رسیدم

خلاصه خواهشم این هست که غیبتهای منو مجاز کنید



پ ن 1 : نمیخواستم به خاطر انتقادهای شدید اصلا دیگه از قرارهای عاشقانه چیزی بنویسم... اما چون غایب بودم باید دلیلش را میگفتم

پ ن 2: روزهای کاریم شلوغه و من به هیچ کاری نمیرسم

پ ن 3 : چالشم به سادگی پیش نمیره و گاهی خطای خیلی کوچیکی انجام میدم... البته خللی در موفقیتم ایجاد نشده... نگران نباشید

پ ن 4 : نفس های عمیق میکشم اما انگار هوا بهم نمیرسه...

پ ن 5: خیلی دوستای مجازیم برام عزیز هستید... اونقدری که وقتایی که اینجا نمیام کلی به یادتونم

نظرات 11 + ارسال نظر
هدی شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 09:53

سلام تیلو جان ناز نازی
قرار عاشقانه شیرینی وبلاگته مگه میشه مگه داریم مگه میتونی ننویسی
یه بغل انرژی مثبت برات فرستادمممممممممم دوست قشنگم

ممنونم عزیزم
این بار کنار آقای دکتر ماهی خوردیم... ماهی با سیر تازه... وای و هر دو سردرد گرفتیم ...
همون قضیه سردی و افت فشار...

delaram شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 09:59

Saaalaaaam
Hamishe b aasheghi

شما خوب باشی همه چی درست میشه
فقط با نی نی جونی خوب باشین

حامد شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 10:19 http://hamed-92.mihanblog.com

غیبتهاتون موجه موجه
لازمه که آدم بین اینهمه مشغله خودش رو فراموش نکنه


دوست خوبی هستی
باید قدر شما را بدونم
لابلای مشغله ها ... کلی زندگی کردم

اذر شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 10:34 http://azar1394.blogfa.com

سلام
کلن پنجشنبه ها که نباشی یعنی قرار عاشقانه
چرا حالشون خوب نبود ؟
مواضب خودت باش

سلام به روی ماهت
وای که چه پنجشنبه ای بود.. خودش اندازه یک هفته بهم مزه داد
عالی بود
ممنونم عزیزدلم

صحرا شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 11:27

ایام عاشقانه به کامت باشه گندمک

عزیزمی عروس خانوم

بهار شیراز شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:46

ببین تیلو جان هر چیزی یه ویژگی خاص داره . وبلاگ تو هم ویژگی بارزش عشق ورزی هست و قرار عاشقانه ... نکنه شیطون گولت بزنه برامون ننویسیا که گناه نابخشودنی حساب میشه

هورا
هورا
چقدر خوب
مینویسم
از عشق مینویسم و اینکه چقدر بهم خوش گذشت
از اینکه هر لبخندش تو دلم کیلوکیلو قند آب کرد
از اینکه بهم زنگ زده امروز میگه چقدر دلم میخواد بازم پنجشنبه بود...
من مینویسم که چقدر عاشقم

خاله ریزه شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 12:54 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

سلام دوستم
نوش جونتون همه خوشیهاتون..
من نمیفهمم انتقاد به چی آخه؟؟ !! چند تا کلمه از قرا عاشقانه واقعی نوشتن چیش بده؟؟؟

سلام دوست گلم
خوبی؟
ممنونم
پس بد نیست.. اینا که منو سرزنش میکنن کارشون درست نیست؟
خدایا شکرت

دلژین شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 14:16 http://delzhin313.blogsky.com

به قرار عاشقانه چه ایراد و انتقادی وارده اخه ؟؟؟

والا
فرمودند عده ای از راه راست و مستقیم به سمت قرارهای عاشقانه کشوندیده میشوند....

نازلی یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 15:20

مجازی جانم مجاز
کی به قرار عاشقانه انتقاد کرده ؟!!!!!!!!!!!!
اتفاقا من میخواستم بگم بیشتر ازش بنویسی والا ما حداقل دلمون به قرار عاشقونه مشا خوش بشه قرارهای تلخ و خروس جنگی وار خودمون یادمون بره


از این به بعد با انرژی بیشتری از قرار عاشقانه مینویسم اینقدر که همتون تشویقم کردین

نه که بد نیست خیلیم خوبه. وقتی میشه مثل دو تا آدم حسابی عاشقانه رفتار کرد بدون رفتارای +18 چیش بده.. حتی در اونصورت هم بازم به نظرم به کسی ربطی نداره.


واقعا ممنونم

دخترشیرازی دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 12:10

انتقاد؟؟از قرار عاشقانه؟خود درگیری دارن؟
شما هر کاری که به دلت میشینه انجام بده...
من که همش منتظر پست روزای بعد قرار عاشقانه هستم تا کلی قلبم تالاپ تولوپ کنه با خوندنه نوشته هات
....................................................................
نکنه آقای دکتر خودشونو برات لوس می کردن؟؟
...........................................................................
خانم خانما چالشتو دست کم بگیری با من طرفیا...لطفا بیشتر تلاش کن
......................................................................

بعضیا خیلی بهم غر زدن
ولی با اینهمه انرژی مثبت شما دوستای خوبم بازم مینویسم ازش
اقای دکتر که کلا لوس من هستند... من همیشه بهشون میگم با اینهمه ناز خوبه دختر نشدی
چالشم خیلی خوب نیست .... اما بدم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد