روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک سال و یک روزگی...

سلام عزیزای مهربون و همراهم

امروز یکسال و یک روزگیم مبارک شده....

امیدوارم همه ی روزهاتون مبارک باشه

خیلی از انتقادهایی که بهم شد به جا و درست بود ...من دست شماها را میبوسم ....

ممنونم از همراهیتون...

از نظراتتون...

از اینکه گاهی منو محرم راز دونستید...

از اینکه محرم رازهام هستید...

و ....



امروز یک روز تازه است

با اتفاقای خاص

خبرهای تازه

لبخندها

اشکها

و قصه های خودش....



امروزمون را بینظیر کنیم.



پ ن 1: خواهرم امروز از مشهد برمیگرده

پ ن 2 : زمان با هم بودن کوتاهه... به رفتن داداشم نزدیک و نزدیک تر میشیم

پ ن 3 : کارهای دفترم به شدت شلوغ و نامرتب شده...

پ ن 4 : قرار عاشقانه ام نابسامانه... نمیدونم میشه یا نه... توکل به خدا

نظرات 12 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 09:18

سلام عزیزم خوبی؟

سلام نازنینم
شما خوبی؟

رسیدن دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 09:19

چرا به من رمز ندادی

عزیزمی شما
من این رمز را به هیچکس ندادم
این را صرفا برای خودم نوشتم
که سال دیگه بهش نگاه کنم
همین

امیر دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 09:52

سلام
ورود وبلاگ شما را به سال دوم زندگی تبریک می گویم .
حالا که وارد سال دوم شده اید مسئولیت تان بیشتر شده
1- در سال دوم کودک یواش یواش راه افتاده ولی هنوز تعادل نداره و احتمال افتادنش زیاده . پس مراقب خودت باش که از صراطی که در پیش داری نیفتی.
2- کودک در سال دوم آرام آرام باید حرف زدن را یاد بگیره : پس سعی کن آموزش خوب یاد گرفتن را پیدا کنی
3- کودک برنامه ریزی میخاد :برنامه ریزی کن که به تمام کارهات برسی
4- زمان بقول شما کوتاهه : پس تا وقت هست سعی کنیم دلی را نشکنیم و کسی را نرنجانیم
5- بقول معروف عمر سفر کوتاهه: این دنیا مسافرخانه است پس سعی کنیم مسافر خوبی باشیم . تا همه به نیکی از ما یاد کنند و بقول عرفی شاعر:
چنان با نیک و بد خو کن که بعد از مردنت عرفی
مسلمانت به زمزم شوید و هندو بسوزانت
یا علی

چقدر نصایح خوب
به به
به به
ممنون
سعی میکنم مراقب کودکم باشم

دل آرام دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 10:59

ایشالا این هفته آقای دکتر رو می بینی

انشاله

سلام دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 11:39

خیلی دوستت دارم تیلو جونم

من بیشتر عزیزکم

حامد دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 14:53 http://hamed-92.mihanblog.com

امروزت بینظیر ایشالا تیلو خانوم

انشاله
به دعای شما

Meredith دوشنبه 25 مرداد 1395 ساعت 20:09

تییییییییلیوی نازنین
انشاالله برادرت سلامت میره؛ سلامت بر میگرده.خیلی هم موفق میشه.هر شب هم باهاش ویدیوچت کن تا دلت تنگ نشه :) ایشالله قراره عاشقونه ت هم سر و سامون بگیره

عزیزمی خانوم دکتر
شما که کلا نور امید و انرژی هستی

بهنام سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 00:32 http://harfehesabi.blogsky.com/

خیلی کوچولویی پس هنوز!

وبلاگم هنوز کوچولوست
نی نی هستش

Juddya سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:00 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

سلام تیلوی عزیز
صبحت بخیر
با یک برنامه ریزی هممممه کارهات مرتب میشه :)

سلام به روی ماهت
انشاله
انشاله

امیر سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 09:02

سلام یک سال و دو روزگی ات مبارت

وای که چقدر ماهی شما
ممنون

هر چی سعی میکنم امروز نمیتونم در وبلاگ شما نظر بزارم
چندین بار اینو نوشتم براتون

سلام
اولا از روی شخصیتتون کاملا مشخصه که فرهنگی و فرهیخته هستید
دوما کاملا مشخصه چقدر اهل ادب و هنر هستید
سوما شخصیت آدمها بسیار بسیار تحت تاثیر شغلشون قرار میگیره
چهارم من ارادت خاص دارم به اهالی شغل شما

اذر چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 23:02 http://azar1394.blogfa.com

سلام
مث اینکه دیر رسیدم .این چند روز نبودم.
یک سالگی وبلاگت مبارک

ممنونم
همین که اومدی خیلی خیلی خوش اومدی

شکیبا جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 18:38 http://sh44.blogsky.com

سلام
یکسال و چند روزه شدن وبتو تبریک میگم امیدوارم همچنان بنویسی

ممنونم عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد