روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یادداشت چهارصد و سوم


سلام

اول از همه عیدتون مبارک

امیدوارم که زیر سایه امام رئوف به تمامی خواسته ها و آرزوهاتون برسید....

امروز زمین به آسمان نزدیک تره... اجابت ها هم نزدیک تره

دست خالی نمونیم....




امروز این دنیای کوچولوی مجازی من یکساله میشه

یکسال هست که به طور منظم اینجا مینویسم... زندگی میکنم

کنار شماها ... دوستای خوبی که هر روز بهم انرژی و حس خوب دادین

اولین کسی که داخل اینجا برام نظر نوشته یکی از بهترین دوستام دلژین... خانوم دکتر عزیز هستند... ازش تشکر میکنم


قول داده بودم در یکسالگی وبلاگم از خودم بیشتر بنویسم

هرچند من خودم راسانسور نکردم و هر روز ، با خوندن روزانه هام منو شناختید


.... به دلایل شخصی حذف شد....  


نظرات 56 + ارسال نظر
الا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 08:57

تبریک میگم :)
چقدر خوبه که منم جز خواننده های شما هستم.
بابت اطلاعاتی که دادین ممنون. الان من دلم داستان عشقی خواسته :) اگر میشه لطفا، خیـــــــــلی مفصل ماجرای آشنایی با آقای دکتر را میخواستم بشنوم :) حالا شما مختارین که اینجا جواب بدین یا یک پست جداگانه بگذارین. قشنگ بنویسین حتما، خب؟ :)
من منتظرماااا. خودتان گفتین که سوال هر چی خواستین بپرسین. مرد و قولش.


حالا اینهمه مفصل هم که نه
اما همینجا جواب میدم
داستان عشقی منو و آقای دکتر از جایی شروع شد که یک روز در یک دنیای مجازی هر دو عضو بودیم و اونجا اقای دکتر از من خواسته بودن که باهاشون آشنا بشم... من سرم شلوغ بود و وقت دنیای مجازی را نداشتم ... یک شماره گذاشتم و این شد باب اشنایی.... البته این مجاز خیلی طول نکشید و خیلی زود همدیگه را دیدیم... واقعیت اینه که در نگاه اول هر دو عاشق شدیم ... اما از این عشق فرار کردیم... چند ماهی این فرار و کشش طول کشید... اما در نهایت قسمت چیز دیگری بود...
اقای دکتر خیلی خیلی مغروره... از اول از من آدرس نخواست و من هم در حد محدوده ی محل کارم را بهشون گفتم... از اول بهم اعتماد کردیم... ایشون روزهای زیادی از شهرخودشون اومدن اصفهان و تمام کوچه پس کوچه ها را در پی من گشته بودند ریزه کاریهای عشقی خیلی جالبی داریم... اصلا قصه ی آشناییم هر یک روزش یک داستان مفصله...
کافی بود؟

سلام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:14

این روز بر شما هم مبارک
تولد وبلاگت هم مبارک
واقعا سوالامونو جواب میدی؟البته اگه دوست داشتی جواب نده
چرا با آقای دکتر ازدواج نمیکنی؟
اسم شرکتت چیه؟

اسم شرکتم آفتاب هست (هرچند در دنیای مجاز گفتن همه واقعیتها خیلی هم جالب نیست) اما قول دادم دیگه
ما با هم اختلاف مذهبی شدیدی داریم
و بعد هم هیچکدوم نمیتونیم به شهر دیگری بریم برای زندگی...
خانواده ها نمیتونن چیزهایی که ما پذیرفتیم را بپذیرن... و ترجیح این هست که خانواده هامون اذیت نشن

البته در واقعیت ناگفته های دیگری هم وجود دارن

سولی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:26 http://www.soly61.blogsky.com

بازم تبریک میگم تفلد وبلاگتو..بامید بخدا همیشه از روزای خوب زندگیت بنویسی.تو دلت غم نباشه .خوش باشی عزیزم.

ممنونم عزیزم
همیشه دعاگوی تو با اون دل پاکت هستم

دلژین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:33 http://delzhin313.blogsky.com

سلااااام
تولددددت مباااارک

جدی من اولین نفر بووودم ؟؟؟؟ چقدر جاااالب.... من تو بلاگفا همین حدود ها بود ک شروع ب نوشتن کردم اما تو بلاگ اسکای از ۷ شهریور... برا همین تولد وبلاگیم رو همون ۷ شهریور میذارم...
من مطمینم تا چند وقت دیگه این بیماری اسمش دیگه روت نخواهد بود
یه ماااچ گنده و ابدار هدیه ی من ب مناسبت تولد وبلاگیت

هورا
بله شما اولین دوست من در این دنیای مجازی هستی
دوست خوبم ممنونم
بابت انرژی ای که در تمام این یک سال بهم دادی ازت ممنونم

حلما یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:35

سلام عزیزم. تولد وبلاگتون مبارک. زندگی جالب و پر فراز و نشیبی داشتین. ان شاالله در ازدواج بعدی موفق باشین.

ممنونم خانوم معلم
امیدوارم موفق باشید و به زودی روزهای تنهاییتون سر بیاد

دلژین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:39 http://delzhin313.blogsky.com

دوست ندارم چیزی بپرسم...
فقط داستان تو برای من اینجوری پیش خواهد رفت که تو و آقای دکتر به هم میرسین... تو مادر میشی ... برای زندگی به تهران میرین... یه زندگی خواهی داشت پر از شادی پر از ارامش... من همه ی چیزهای خوب رو برای تو متصورم...


حتی فکر کردن به اینکه اخر قصه اینه حالم را خوب میکنه
ممنونم

Juddya یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:42 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

سلاااام
واااییی چه عاشقانه و.جالب :)) خداروشکر...
تبریک میگم یک ساله شدن وبلاگت رو :)

ممنونم عزیزدلم

غزل یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 09:45

سلام و تبریک تیلو جان.ممنون که هستی و انرژی میدی.امیدوارم بهترینها برات اتفاق بیفته و روزای شادتری در انتظارت باشه.

وای ممنونم دوست خوبم
شماهایین که به من انرژی میدین

سلام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:09

به قول دلژین امیدوارم دیگه بیماریت خوب خوب بشه...
راستی یه پیشنهاد:برای اینکه بار منفی از وبلاگت کمتر بشه اسم روزانه های تریکو تیلو مانیایا رو عوض کن...اسم این بیماری رو بردار از رو وبلاگت
ممنون که جواب سوالم رو دادی,امیدوارم با آقای دکتر ازدواج کنی و زندگی سراسر عشق رو در کنار هم داشته باشین
و امیدوارم یه روزی ببینمت و بشی دوست واقعی من

منم خیلی دوست دارم دوستای مجازیم تبدیل بشن به دوستای واقعیم
روز اول چالش قرار گذاشتیم اگه تا روز 23 آبان موفق عمل کردم ... اسم وبلاگم به طور کلی عوض بشه...
تا اون روز صبر میکنم...
واقعا بار منفی داره؟

mahee یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:11

تیلووووو
قطعا اگر نبودی، دنیا تورا کم داشت!
ایشالا یه روزی میرسه که ادرس وبلاگتو دادی به بچه هات و اونا هی میخونن و هی دلشون پر از عشق میشه از داشتن همچین مادری..
تنت سلامت باشه دخترجون...
مبارکه!

ماهی
اشکم در اومد
یعنی من اون روزها را میبینم؟
ممنونم
چقدر تو خوبی دختر... حرف نداری...

گندمکی حوالی دریا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:12 http://zabzekal1372.blogfa.com

سلام تیلویی جونم تولد وبلاگت مبااارک
الهی ک ب حق این روز عزیز وصال عشقتون بزودی اتفاق بیفته
دوست دارم تیلو جونم
اووم من فقط ی سوال دارم ب جای اینکه شما رو تیلویی جان صدا کنم، چی بگم؟

ای جان چقدر شما خوبی
ممنونم از دعای خوبت
هرچی دوست داری صدا بزن... شما معلومه مهارت خاصی در نامگذاری داری... از اسم خودت که کلی انرژی مثبت دریافت میشه
پس هر اسمی بزاری به دیده منت میپذیرم

بهار شیراز یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:17

ای جانممممممممم ... چه خوشحالم که هم سن و هم دل هستیم ... ببین من خودم تو همین وبلاگ برای آقای دکتر عروست می کنم . حالو ببین

فکر نکنم من با شما هم سن باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما همدل را مطمئنم
ممنونم
ممنونم
پس عروسی در پیش داریم

حامد یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:27 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااااام تیلو خانوووم چه حسن تصادفی که یک سالگی وبلاگتون همزمان بشه با این عید عزیز

تولد امام رئوف و وبلاگتون رو تبریک میگم ایشالا که چند ده ساله بشه وبلاگتون، و همیشه از مهربونی و عشق و خوبیها بنویسین

چه قصه ی زندگی جالبی ایشالا که این دوریها به وصال ختم بشه و در کنار هم سالهای سال خوشبخت و شاد و سلامت باشین

باید یاد بگیریم پشت هر سختی آرامشی هست که پیش نیازش همون سختیه

هرچی آرزوی خوبه مال تو

همیشه حرفای خوب بلدی شما
من چی بگم؟

حامد یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:28 http://hamed-92.mihanblog.com

سلاااااام تیلو خانوووم چه حسن تصادفی که یک سالگی وبلاگتون همزمان بشه با این عید عزیز

تولد امام رئوف و وبلاگتون رو تبریک میگم ایشالا که چند ده ساله بشه وبلاگتون، و همیشه از مهربونی و عشق و خوبیها بنویسین

چه قصه ی زندگی جالبی ایشالا که این دوریها به وصال ختم بشه و در کنار هم سالهای سال خوشبخت و شاد و سلامت باشین

باید یاد بگیریم پشت هر سختی آرامشی هست که پیش نیازش همون سختیه

هرچی آرزوی خوبه مال تو

اینقدر حرفای قشنگ میزنین که من خجالت زده تون هستم

خانومی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:35 http://aghaee09khanoomi.blogfa.com/

سلام عقشمممممممممممم
خوبی؟
تولد وبلاگت مبارک باشه
من همیشه میخونمتااااااا ولی سرم شلوغه نظر بدم دیگه به بزرگواری خودت ببخش
عاقا یه سوال بپرسم
مذهب آقای دکتر چیه؟
میدونی که واسه چی میپرسم

سلام عزیزدلم
ممنونم
چقدر خوبه که دوستای خوب دارم من
ممنونم که همیشه بهم سر میزنی

مذهبشون اسلام هست و شیعه هم هستند... مشکل سختگیریهاست...

مدادرنگى یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:38

تولدِ نى نىِ یکساله مون مبااااااااااااارک
ایشالله چند ده ساله ش کنى مامانش
وارد مسائل خصوصى زندگیت نمیشم،فقط از تهِ دلم بابتِ این صبرِ زیبا،خانواده ى فهیم،و عشقِ بزرگى که تو قلبت دارى بهت تبریک میگم تیلوجان
برقرار باشى


عزیزمی
از اینکه دوستی مثل شما دارم به خودم میبالم

سلام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:46

بار منفی به اون معنی که تو هر روز میای و اینجا روزانه های قشنگت رو مینویسی ولی تحت این عنوان:روزانه های یک تریکو تیلو مانیایا
هر روز و هرروز این رو به ضمیر ناخودآگاهت تلقین میکنی

حق با شماست
موافقم
ولی به خاطر پافشاری روی موضوع تا همان زمان موعود صبر میکنم
امیدوارم به شماها انرژی منفی ندم

دل آرام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:53

سلاااام
مبارکه تولد وبلاگت
چه روز مبارکی هم افتاده
ایشالا عاشق بمونی و باشی

ممنونم عزیزدلم
شما که خوب باشی دل منم آرم تره

Juddya یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 10:56 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

منم با اونهایی که گفتن اسم وبت رو عوض کنی کاملا موافقم..همه دارن روی این بیماری واسه شما تمرکز میکنن و بار منفی داره
اینجا همه اش انرژی مثبته پس چرا اسمش منفی باشه بانو؟!

اوهوم
چقدر خوبه که شما منو دارای انرژی مثبت میدونید
به نظرتون صبر نکنم تا این چالش به اون روزی که قرار گذاشتم برسه؟
و بعد همه چیز را تغییر بدم؟

گندمکی حوالی دریا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 11:13 http://zabzekal1372.blogfa.com

ووااااییی مهربون بانو...
چقددد خوبه ک هنوزم آدم مهربونی مثل شما مهربون بانو هست...
آدم دلگرم میشه
خیلییی ممنون ک اجازه دادین براتون اسم انتخاب کنم مهربون باانو...


این دیگه زیادی مهربونه .... به من نمیخوره... عزیزمی
ولی هرچی صدام کنی با افتخار قبول میکنم...
اسمت واقعا برام دلنشینه

گندمکی حوالی دریا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 11:29 http://zabzekal1372.blogfa.com

اسمم قابل شمارو نداره فقط باید بیاین اینجا حوالی دریا بعدش بشید مهربون بانوی حوالی دریا

راضی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 11:39

سلام
تولد وبلاگتون مبارک
عیدتونم مبارک
ایشالا یه روز بیایم اینجا تولد نی نی تون رو تبریک بگیم
سوال:
1- آقای دکتر قبلا ازدواج کردن؟؟؟ الان با همسرشون زندگی میکنن یا ایشون هم جدا شدن؟؟
2- اگه پدرتون بفهمه عکس العملش چی خواهد بود؟؟؟

سلام
شما هم دوست تازه هستید؟
یا از خاموش هایی که تازه روشن شدند؟
1- اقای دکتر قبلا ازدواج کردن...
2- پدر من با نظرات من مخالفت نمیکنند مگر اینکه نظرم اشتباه باشه و من را به دردسر بیندازه... خانواده ی آقای دکتر خیلی مذهبی هستند و نمیتونن عروسی مانند من را قبول کنن

راضی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 11:49

خاموش بودم
کنجکاوی روشنم کرد

مونا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 11:50 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
تولد وبلاگت مبارک باشه
ایشالا همیشه شاد باشی و روزای خوب و خوب تری رو پیش رو داشته باشی
برات آرزو میکنم تا آخر عمرت با عشق و آرامش زندگی کنی ... برای همیشه

ممنونم
منم همین آرزوی زیبا را برای شما دارم

نازلی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:20


تولد وبلاگ و عیدت مبارک تیلوی نازنینم
تو احیانا با حضرت ایوب نسبتی چیزی داری تیلو
8 سال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من بودم تا حالا هشتصد بار زده بودم زیر همه چیز
انشااله به زودی میای خبر ازدواج با دکتر بهمون میدی
اما واقعا به نظرم مهم اینه که عشق داری . این نعمت بسیار بسیار بزرگیه
همین که حالت خوبه باهاش

نازلی جان شما که دیگه خوب میدونی
اگه هرگز هم باهاش ازدواج نکنم و زیر یک سقف نباشم به عشقش دلخوشم...
این عشق زندگی منو دگرگون کرده
راضیم به رضای پروردگار

امیر یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 12:25

سلام
قبل از هر چیز عید را خدمت شما دوست خوبم تبریک می گویم .
و تفلد یک سالگی وبلاگ را تبریک می گویم
تیلوی عزیز ممنونم از اینکه زندگی ات را برا همه نوشتین . با توجه به شور و نشاط و انرزی که دارین من فک می کردم حدود بیست تا پنج داشته باشین ولی خدا را شکر پر انرزی و منبع شور و اشتیاق هستین . من نمی گویم با دکتر ازدواج کن یا نکن چون هر چه تقدیر باشه همان خواهد شد انشالله که تقدیر شما به بهترین وجه رقم خورده باشه . خدا را شکر که پدر و مادر فهمیده و اهل درک دارین که شما را در عین حال که به شدت دوست داره و درک می کنه راهنمای خوبی هم برایتان هست .
همکار خوبم ! زندگی بالا و پایین داره اما مرد آن است که در کشاکش دهر سنگ زیرین آسیاب باشد. که الحمدالله شما بسیار صبور و با معرفت هستین . خدا را سپاس که دوستان خوبی همچون شما را در مسیر دوستی با من قرار داد .
اما من هم وبلاگی داشتم به اسم پسرک دریایی به مدت چهار سال ان را نگه داشته باشم و دوستان زیادی به من لطف داشتند و مرتب سر می زدند که بنا به دلایلی مجبور شدم آن را حذف کنم و این وبلاگ را ساختم که در اینجا شما و همشهری گلم سحر و گه گاهی دوست بسیار خوب و عزیزم به نام ترنم به من سر می زنند
من راضی هستم به همین دو سه تا دوست خوب و عزیز
سه دوستی که به مثابه سه دریای معرفت منو فراموش نمی کنند و سه گل زیبا که هر کدام عطر و بو و زیبای خاص خود را دارند و برای هر سه آرزوی بهترین ها را دارم
منم اعتقاد دارم که دختری با این همه صفات و کمال خوب و مثبت باید اسم وبلاگش هم مانند صاحبش نشاط آور و روح پرور باشه

اینکه گفتین خانواده آقای دکتر مذهبی هستند و ... خدمتتان عرض کنم که شما هم مذهبی هستین و مذهبی بودن نسبی هست یکی پیاز داغشو بیشتر کرده یکی کمتر که این مهم نیست مهم روح و باطن مذهب هست نه ظاهر مذهبی
ای بسا افرادی که ما فک می کنیم میانه ای با دین و مذهب ندارند اما آنان عزیزترین فرد نزد خدا هستند و افرادی باشند با ظاهری بسیار مذهبی که ورد زبانشان ذکر و تسبح و سجود باشد اما نزد خدا منفور ترین باشند بقول مولوی:
ما درون را بنگریم و حال را نی برون را بنگریم و قال را
اینو میدونم که خدا هم با افرادی که جب خدا و ائمه را در دل و فقط به اون توجه دارند و کار بندگان خدا را خوب انجام میدند و کاری نداره که کی چه مذهبی داره و قبله اش کجاست و چه می کنه بیشتر حال می کنه و حال میده تا افرادی که خود را در بیان ذکر خفه کرده اند و همه را کافر می بیندد الا خودشان .

در هر حال برایت آرزوی بهترین ها را دارم ای بهترین مخلوق و محبوب خدا

اولا ممنونم از این وقتی که برای من گذاشتین و اینهمه برام نوشتید
بی نهایت خوشحالم کردین
حرفاتون همه درست بودند...
در مورد مذهب هم حق با شماست... من یک پست در مورد این سنتهای غلط که وارد دین کردیم و هرروز بهش پر و بال میدیم نوشتم
اما ... اونا حق دارن عقاید خودشون را داشته باشن... همونطوری که ما حق داریم عقاید خودمون را داشته باشیم
من و اقای دکتر از لحاظ مذهبی با هم هیچ مشکلی نداریم...تازه به شدت هم همدیگه را قبول داریم
اما بهرحال خانواده ها برای برخوردهای اولیه باید بتونن هم را تحمل کنن؟؟؟؟؟؟

sophist یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:03

سلام خانم تیلوتیلو
امیدوارم زندگیتون سرشار از امید و مملو از محبت باشه . . .


ممنونم
در کنار دوستان خوبی مانند شما

zahra یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:16

سلام تیلو جون
امیدوارم در آینده فقط از این بیماری به عنوان یکی از دوره های زندگیت که سپری شده یاد کنی
میتونی این پیام من رو مخفی نگه داری
ولی من کلا حسم اینه که آقای دکتر متاهل هستن و با شما قرار عاشقانه میذارن که این انرژی خوبی بهم نمیده
امیدوارم که اینطور نباشه، حسم اشتباه باشه و زودتر بهم برسین
راستی من دوران ارشد یکی از دوستام با یه آقایی شش سال دوس بود و در کمال ناباوری همه در نهایت با ایشون ازدواج کرد و الان یه پسر کوچولو هم دارن

سلام زهرا جان
ممنونم
نیاز به توضیح نیست
ولی دوست دارم بدونید که حتی اگه اقای دکتر متاهل بودن و من در این حد دوستشون داشتم توی همین رابطه باقی میموندم
چقدر برای دوستتون خوشحالم

آروشا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:22 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
میلاد امام رضا (ع) مبارک باد
تولد یکسالگی وبلاگتون مبارک با
ان شاء الله ۱۲۰ سالگی موفقیت چالش ان شاء الله

سلام عزیزدلم
ممنونم
ممنون
من کلی بهت مدیونم

لیلی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:26 http://www.leili1988.blogfa.com

تیلو جان وقتی نوشته آخرت رو دیدم دیگه به خودم گفتم وقتشه بهت بگم تو چطور بیماری داری ؟ راستش را بخواهی چند باری میخواستم بپرسم اما گفتم شاید ناراحت بشی . ممنون که هستی و ممنون که حالمو خوب میکنی وقتی میخونمت

لیلی جون ممنونم که میای
ممنونم که دوستمی
یه سرچ بزنی داخل اینترنت دقیقا متوجه میشی
این یه نوع بیماری هست که باعث میشه من موهامو میکنم...
و حالا دارم به جای بیماری بهش به شکل یک عادت بد نگاه میکنم و سعی میکنم ترکش کنم
امیدوارم که بشه

دندون یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 13:35 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

خدارو شکر که زندگیتو ساختی و مفهوم زندگی کردن رو بلدی و ازش لذت میبری...

سلام دوست من
چرا وبلاگت را رمزی کردی؟
چرا به من رمز ندادی؟
ما که با هم دوست بودیم چی شد یهو؟

ساناز یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 14:04 http://sanaz1359.persianblog.ir

سلام. تولد یکسالگی وبت مبارک.
عزیزم من و تو همسن هستیم. من هم در سن نوزده سالگی ازدواج کردم. زندگیم فراز و فرود داشته ولی خدا روشکر الان کنار همسرم و بچه هام زندگی خوبی داریم.
از اینکه مجبور به جدایی شدی متاسفم.
و بینهایت خوشحالم که الان عشق توی زندگیته. بهترینها رو برات آرزومندم.

سلام عزیزدلم
چقدر خوبه که اینهمه دوستای همسن دارم اینجا
همه ی زندگی ها فراز و فرود داره... مهم اینه که الان خوشحالی... خوشبختی
ممنونم

لیلی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 14:31 http://www.leili1988.blogfa.com

تیلوی دیوانه تو واقعا بی نظیری دختر بی نظیرررررررررررررررررررررررررررر


چرا بینظیرم
برای اینکه خودم موهامو میگیرم و از ریشه میکنم؟؟؟؟؟؟

Juddya یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:13 http://Juddya-abbot20.blogsky.com

اتفاقا اگه الان تغییر بدی اون روز میای میبینی من خیلی وقته که پیروز شدم,قبل از روز مقرر..و اینطوری شادیت مضاعف میشه انشالله

انشاله

فرساد یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:20

سلام
تبریک
امیدوارم همین جا هم شما و هم دوستان مجازی تون خبر رسیدن به آرزوهاتون بنویسید
تولد امام رئوف برشما و همه مبارک

انشاله شما هم به همچنین
این عید بزرگ بر شما هم مبارک

نل یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:39

عیدت مبارک:)
خوشحالم زندگیتو در راستایی ک دوست داری هدایت میکنی:)
انشالله پیشرفتهای زیادی میکنی:)
راستش نمیدونستم تریکوتیلومانیا اسم بیماریه.و میگفتم چ باااحاله اسم وب تیلو.چ شخصیت کارتونی یا شهری هست^_^و هیچوقتم ن ازخودت درسیدم ن یادم بوده سرچ کنم..
الان از کامنتها فهمیدم و مرسی ک این اطلاعات بهم دادی و مطمینم خیلی زود خوب میشی:)
میخونمت و میبینم هرروز با چ اراده توووپی مبارزه میکنی و بدون دوستای واقعی و مجازیت کنارت هستن:)

یکم درباره کارت توضیح میدی؟میدونم طراحی جلددفاتر و... انجام میدی.اینکه چطوری؟ارگان خاصی سفارش میده؟باچه جاهایی میتونی همکاری کنی؟سفارشهات ازکجا میرسن؟نرم افزارهایی ک کارمیکنی چی هستن؟چطوری اختصاصی میکنی طراحیهای زیباتو؟
(نمیخام شخصیش کنی یا درمعذوریت باشی.اطلاعات شخصی-حرفه ای کاریتو نمیخاما.کلا دوست دارم بیشتر بدونم درباره کار خوشگل و زیبایی ک انجام میدی :) )

تیلو فوق العاده ای:)

عید شما هم مبارک عزیزم
با داشتن دوستایی مثل شما مبارزه با هر عادتی ساده تر میشه...

من کارم اختصاصا با مدارس هستش...نه تنها جلد که خود دفاتر را هم طراحی و آماده میکنم... سفارشهام از طریق مدیران...معاونین و دبیران مدارس صورت میگیره...
بیشترین نرم افزاری که باهاش کار میکنم فتوشاپ و ورد هستند
گاهی پاورپوینت و اکسل

سلام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:46

مرسی تیلو جان که به همه سوالها با مهربونی جواب دادی... یه چیزی تو ذهنم شکل گرفته,ببخشید که میپرسم...من از کامنتها اینجور برداشت کردم که آقای دکتر قبلا ازدواج کردن,درسته؟ یا اینکه هنوز هم متاهلن؟


منم اینجا یه چیزی تو ذهنم شکل گرفت ... شماها قراره از من در مورد خودم سوال بپرسین
بیشترین چیزی که ازم پرسیدین درباره آقای دکتر بود

سلام یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:49

ازم ناراحت نشی تیلو جونم

من هرگز از دوستام ناراحت نمیشم
هیچ وقت
راحت باش که خیلی خیلی برام عزیزی

صحرا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 15:52

تبریک میگم یه سالگی وبلاگتو عزیزم. امیدوارم سال دیگه این موقع وبلاگت سرتاسر قصه عاشقی و وصال و سلامتی باشه. مراقب خودت باش گندم عزیز

عزیزمی عروس خانوم
روزهای عاشقیت مداوم .... امیدوارم شادی هات بی پایان باشن...

اعظم 46 یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:20

تولد یکسالگی وبت مبارک

نمی دونم چرا احساس خوبی نسبت به عشقت ندارم امیدوارم با ویران کردن یه زندگی خونه ات رونسازی می دونم از نوشتم خوشت نمی آد
اما برا آرزو می کنم شاد وسلامت باشی

ممنونم از تبریکت
مهم این هست که من به عشقم احساس خوبی دارم ... به نظرت اگه میخواستم خونه ای را ویران کنم و رو خرابه های زندگی یکی دیگه خونه بسازم هشت سال توانایی این کار را نداشتم... دیگه منتظر چی بودم؟


ممنونم از آرزوهای خوبت

دندون یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:24 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

سلام وبلاگم رمزی شد چون تحمل حرف و توهین شنیدن دیگه نداشتم به اضافه اینکه درد دلام زیادی رنگشون تیره شده...
ناراحت کردن دیگران باعث میشه بیشتر قلب درد بگیرم...
حالم خوش نیست تیلو و فکر نکنم خوش هم بشه...
تو آدم بی نظیری هستی... بینظیر بمون...

من اصراری برای گرفتن رمز نمیکنم چون به نظرات دوستام به شدت احترام میزارم
وقتی دوست نداری من یا هرکس دیگه ای بخونه دلیلی برای خوندن باقی نمیمونه
اینقدر عزیز هستی که اگه بهم سر بزنی و هرازگاهی باهام حرف بزنی خوشحال میشم
درد دل همیشه رنگش تیره هست... اما گاهی این درد دل کردنها ما را آروم میکنه...
شماها بهم خیلی لطف دارین
و این لطف بی حد شماست که اینهمه بهم انرژی و نیرو داده

آروشا یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:27 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
این حرفاچیه نفرمایید، خواهش میکنم تیلو عزیزم


خیلی عزیزی خانم

نازنین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 16:54 http://khalvate-man.blog.ir/

سلام عزیزم..

یکسالگی وب خوشگلت مبارک :)

کاری ب چیزی ندارم ب اختلاف مذهبی و مسائل دیگه من فقط امیدوارم اگر ب صلاح هست ی جوری همه چیز درست شه و اسمتون ی روزی بره توی شناسنامه ی همدیگه و گرنه این رابطه دوستانه ای ک شما با آقای دکتر دارین همینطوریشم پس از ماشالا 8سال فووووق العاده زیباست...برات بهترینارو آرزودارم عزیزجان..

ی متن یا بعبارتی ی شعری هست اگر بشه میذارمش وبم در مورد همین رابطه های دوستانه های خوشگله دوسداشتی بیا بخون

سلام دوست خوبم
ممنونم
خیلی خوبه که دوستی ها از پس تمام کلمات و واژه ها پیدا میشن...
دوستی در هر شکلی زیباست
ممنونم از ارزوی خوبت
حتما میام میخونم
ممنونم

نازنین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 17:16 http://khalvate-man.blog.ir/

رابطه هایی در زندگی هست که تو اسمش را نمی‌دانی!
با وجود مبهم بودنش شیرین است
نمی‌دانی تا کی ادامه دارد
نه عهدی... نه پیمانی...
فقط شیرین است !
رابطه ای که در آن نه همخوابی وجود دارد
نه چیزی به نام بوسه های عاشقانه
اصلا چه کسی گفته رابطه از نوع عاشقانه اش فقط زیباست!؟
آدم هایی را گاهی می‌بینم که از دو عاشق هم به هم وابسته ترند
از دو عاشق هم عاشق ترند!
می‌توانی درک کنی؟
دوستی که دوستی اش دنیا دنیا ارزش دارد
دوستی که آغوشش به وسعت آسمان‌ها آرامش دارد...
وای اگر به هر دلیلِ بی دلیلی، بخواهد تمام شود!

نیلوفر اسلامی

+کامنتتش کردم برای خودت عزیزم چون ی کاری برام پیش اومده الان نمیتونم پست بزنم باید برم گذاشتم تا خودت متنی ک گفتم و بخونی.. :)

البته من خط اخرشو دوسندارم این شعر باید تا همون خط یکی مونده ب اخرش تموم میشد
باید بریم ب شاعرش اعتراض کنیم :))

این محشر بود
انگار کلمه کلمه ماله من بود
حتی همان خط آخرش هم یک مزه ی گس خوب داشت...
ممنونم
ممنونم
نازنین بانو ممنون

mehra یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 17:40 http://paeize-por-rang.blog.ir

تولد وبلاگتون تبریک
آدم با خوندن وبلاگتون واقعا حس نزدیکی بهتون میکنه هر چقدرم که فاصله ی مکانی داشته باشه
امیدوارم شاد و موفق باشین...همیشه هم وبلاگ داشته باشین و روزانه بنویسین

ممنونم
ممنون
چقدر لطف دارین شما

نازنین یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 17:49 http://khalvate-man.blog.ir/

خواهش عزیزم باعث افتخاره :)
برام بی نهایت عزیزی

داشتم شعر و همراه با ی آهنگ پست میکردم چون واقعا قشنگه دلم نیومد نذارم
بیرون رفتنمو ی کمی عقب انداختم
بااجازه تیلوجان
مواظب خودت باش

وای
محشری
عالی
ممنونم

راضی یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:34

خیلی جالبه
جواب این سوال رو نه به من دادین و نه به جناب سلام
آقای دکتر از همسر قبلیشون جدا شدن؟ یا دارن با هم زندگی میکنن؟؟

عزیزم
وقتی میگی همسر قبلی که نمیتونه باهاش زندگی کنه....
یه کمی دقت میکردی به هر دوتون جواب دادم

فری یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:51

چه جالب بود برام که بیوگرافی خودتو گذاشتی.
امیدوارم که به آرزوهات برسی و خوشبخت بشی


ممنونم دوست عزیز

مینو یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:52 http://minoo1382.blogfa.com

مبارکه بانویک ساله شدن وبلاگت

عزیزمی
ممنون

طلوع ماه یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 18:56

سلام
اوه چ خبره اینجا!
منم تبریک میگم بهت تولد یک سالگی وبتو.
متاسفانه منم گاهی موهامو دستکاری میکنم البته فقط مواقعی که حالم خیلی بد باشه. خوندن نوشته هات واقعا به آدم انگیزه ترک این عادت های بد رو میده.ولی من اراده ی تو رو ندارم فک کنم...
امروز برام روز خوبی بود پر از خبرای خوب و حال خوب...
الهی حال دلت همیشه خوب باشه....

وای دست به موهات نزن
خوشگلیشون از بین میره ها
یه دفعه میبینی خیلی عادت کردیا
دختر خوب تا کم هست بیخیالش شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد