روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چالش عادت های ما...

سلام دوباره

فردا چالش ما یک ماهه میشه

دلم میخواد همه کسایی که یک چالشی را با جرقه ی اینجا شروع کردن بیان و بنویسن

من که عالی پیش رفتم

شاید در حد سه چهارشاخه در ناخودآگاه افکارم....

اما در کل عالی پیش رفتم

اصلا ناامید نشدم... کلافه شدم ... روزهای اول به مرز جنون رسیدم

ولی حالا یواش یواش انگار دارم اصلا وجودش را فراموش میکنم

سعی کردم عوامل مسبب را از خودم به کلی دور کنم

من اگه شبها بیدار بمونم و عصبی باشم به شدت موهام را اذیت میکنم

و حالا دیگه اجازه نمیدم شبها بیدار بمونم

خسته و هلاک میرم به رختخواب و سریع میخوابم...

با توجه به برنامه های آقای دکتر من شبهای زیادی را منتظر ایشون بیدار بودم .... عصبی و کلافه میشدم...

اما حالا دیگه منتظر نمی مانم

لابلای کارهاشون سر شب باهاشون حرف میزنم و بعد هم میخوابم

اگه بیان و خیلی دلتنگم باشن که بیدارم میکنن و میشینیم حرف میزنیم و بعدش دوباره میخوابیم

اگه من زیادی دلتنگ باشم که با بیدار موندن عصبی نمیشم و با میل بیدار میمانم...

و این شد که فعلا چالشم خوب پیش رفته


از قطره آیروکس استفاده میکنم

خیلی از قسمتها در حال ترمیم هست..

بهرحال با اون بلایی که من سر این موها آوردم ، زمان بیشتری نیاز هست که طبیعی بشه

اما............. خدا را سپاس

اوضاعم خیلی خیلی بهتره

امروز به خودم یک رنگ موی تازه هدیه دادم که فردا در یک ماهگی چالشم بزنم به موهام...

حالا شایدم نزنم... ولی خریدم که یادم بمونه...



شماها در چه حال هستید؟

همه چیز خوبه؟

همه چیز مرتبه؟

تونستید به خوبی ادامه بدین؟

نظرات 15 + ارسال نظر
آروشا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 18:48 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
خداروشکر الحمدلله که همه چی عالی بوده است ، ان شاءالله همیشه عالی باشد و عالی و عالی و عالی تر باشد ان شاء الله


مدیونتم

آروشا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 19:30 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
اِاا من کلی نوشته بودم چرا چند خط اولش هست فقط تیلو جان؟

نمیدونم والا

آروشا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 19:41 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام مجدد تیلو عزیز
این حرفا چیه خواهش میکنم تیلو جان
لطفا ببینید ادامه پیام قبلیم برای این پست چی شد؟
خیلی ممنونم ازتون

delaram پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 20:39

Afarin tiloooooo

دل آرام همش دلم پیشته

زهرا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 21:34

سلام تیلو جون
منم مشکلی مشابه تو داشتم و الان حدود یک و ماه نیمه دارم کنترلش می کنم البته یک حمله عصبی و یک بار شکستن عادت رو داشتم ولی خدا روشکر دارم کنترلش می کنم و خیلی حس خوبی دارم
همزمان با این چالش نخوردن قند مصنوعی رو هم یک هفته ای میشه شروع کردم

افرین دختر خوب
من در توانم نیست دو تا چالش همزمان
سعی میکنم این یکی که خیلی روی روحیه و زندگیم تاثیر بدی داره را فعلا به سرانجام برسونم
منم سالها پیش یک بار سه ماه کامل این عادت بد را ترک کردم و برگشتم...امیدوارم این بار....

گلشن پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 21:47

تیلو جان رنگ مو نزن عزیزم چی میشه؟ بزار موهات تقویت شه خب
تو باعث افتخاری

اتفاقا دیروز خودم هم به همین فکر کردم و نزدم
دیدم بزار یه کمی این موها در آرامش باشن

آروشا پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 22:45 http://khodaaramejanha313.blogfa.com

سلام تیلو عزیز
آموزش رفع مشکل نظر دادن در وبلاگهای بلاگفا و نمایش کد امنیتی آن :
خدمت افرادی که احیاناً در بخش نظرات کد امنیتی نمایش داده نمیشه، باید عرض کنم که شما
چندتا حرف رو در بخش نوشتن نظر وارد و سپس چند لحظه صبر کنید ، تا کد امنیتی نمایش داده شود.
نکته ی مهم : یادتان باشد که بیش از چند تا حرف وارد نکنید زیرا هنگ میکند.

سرچ نمودم دیدم این موضوع مطرح است برای مشکل در نظر دادن که اگه شما هم کد امنیتی را برایتان نشان نمیدهد با چند حرف نوشتن کد امنیتی پدیدار میشود و مشکلی وجود ندارد

حالا دوباره سعی میکنیم ببینیم چی میشه
ممنون از پیگیریت

اذر پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 23:45 http://azar1394.blogfa.com

چالش من که زیاد سخت نبود ولی خوب پیش رفت و به سلامتیم کمک کرد.
دفعه بعد ی چالش سخت رو میخوام شروع کنم.

چالش نباید سخت باشه
باید عادت عوض بشه

دلژین جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 09:50 http://delzhin.blogsky.com

نگران نباش مثل روز اول در میان ... خوشگل میشن

انشاله
انشاله

شاذه جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 19:13 http://moon30.mihanblog.com

سلام عزیزم
خوشحالم که خوبی
منم خوبم به لطف خدا. امروز مهمونی بودم. زیاد خوردم. دیشب مهمون داشتیم. زیاد نخوردم ولی فرصت نشد ورزش کنم. با این حال... در یک ماهگی چالش سه کیلویی که بعد از عید چاق شده بودم برگشته خدا رو شکر.... خوشحالم...

خدا را هزارمرتبه شکر که موفق بودی و الان حس های خوب داری

امیر شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 09:04

سلام
ممنونم که به من سر زدین شما تکلیفتون با چالش پیش رویتان مشخص هست نبردی رویا رو اما من نمیدونم مشکلم چیه ؟
همیشه اضطراب و دلهره دارم اما نمیدونم چرا؟ شما در جنگ با دشمن شناخته شده نبرد می کنی و خاک ریز تو و دشمن مشخص است . اما من با دشمنی که نمیدونم کی است و کجاست در حال زور آزمایی ام و نزدیک به مغلوب شدن .
کاش می دانستم چه مرگمه؟
کاش ....
...............................................
خدا را شکر که که داری به سمت سلامتی قدم بر میداری و از این جهت خوشحالم که موفق میشین

شما هم میتونی
شاید سخت تر
شاید کمی مشکل تر
اما شدنی
و شما قوی تر از من هستید... پس شروع کنید
مطمئن باشید شدنی هستش

دخترشیرازی شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 09:23

سلام تیلو جان
آفرین من میدونم شمو موفق ترم میشی
رنگ موتو بزن

نزدم فعلا
گفتم بزار یه کمی این موهای من نفس بکشن

آروشا شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 09:32 http://http://khodaaramejanha313.blogfa.com/

سلام تیلو عزیز
پیامی که پنجشنبه فرستادم فقط دو خط اولش هست ولی چند خط دیگه هم نوشته بودم چرا نیستن ؟

والا نمیدونم
دیگه این مدلی نداشتیم
حتما بلاگ اسکای هم ...

حامد شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 09:35 http://hamed-92.mihanblog.com

یه دست و جیییییییییییییییییییییییییغ و
هوووووووووووووووووووووووووووووووووورا به افتخار تیلو خانوم خودمون
ای ول به این اراده

ایشالا که همیشه موفق باشی

هورا
هورا
هورا
هورا

ممنون از اینهمه انرژی

رسیدن شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 09:47

سلام عزیزم صبحت بخیر . ایشالا که تو همه چالش های زندگیت موفق باشی و تندرست

سلام عزیزم
به همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد