روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ها با خودشان برکت دارند...

سلام

خوبین دوستان جان

امیدوارم که امروزتون متفاوت از همه ی روزهای رفته و مونده باشه

همیشه شنبه ها روز تصمیمات بزرگ هستند

تصمیم میگیریم برای انجام کارها

برنامه می ریزیم برای روزهای آینده در هفته

گاهی شنبه ها خوابالو تر از هر روز هستیم و خستگی یک روز تعطیل شلوغ هنوز توی بدنمون هست

خلاصه که شنبه ها با همه ی روزهای دیگه فرق دارند

تازه ما میتونیم کاری کنیم که شنبه مون با تمام روزهای دیگه فرق داشته باشه




اصلا مهم نیست جمعه چطوری گذشته باشه... خوب یا بد... شنبه روز تازه ای هست ....

شنبه یک هدیه بزرگ از طرف خداست

بیاین یه کاری کنیم امروز شبیه هیچ روز دیگه ای نباشه




پ ن 1 : همسایه مون برام کشک تازه و قارای تازه آورده... به به ... جای شما خالی... فعلا که روزم متفاوت شده

نظرات 20 + ارسال نظر
دخترشیرازی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 08:47

سلام صبحت گل گلی خانم گل

سلام خانوم گل
خوبی؟

دلژین شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 08:49 http://delzhin313.blogsky.com

چقدر انرژی گرفتم
دست و جییییغ و هوووورا

هورا
هورا
هورا

حامد شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:02 http://hamed-92.mihanblog.com

ماشالا به این انرژی
ایشالا یه روز متفاوت عالی باشه برا هممون

انشاله
خودمون هم باید تلاش کنیما

رسیدن شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:13

سلام عزیزم صبحت بخیر و شادی .

دخترشیرازی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:16

تیلو جان چای به کار دست خودتو امتحان کن
عجییییبه

یعنی چی؟
متوجه منظورت نشدم
بهم یاد بده

دخترشیرازی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:45

به رنده کن و بزار خشک بشه
مثله چایی دم کن


اصلا نمیدونی چی متوجه شدم
چی خوندم

من خوندم چای بکار.....
دست خودت را امتحان کن...
فکر کن... فکر کردم میگی اینکه عایا دستت خوب هست یا نه را امتحان کن....


وگرنه چای به که تخصصه منه... سالهاست این کار را میکنم
تازه وقتی به خشک شد یه کمی بو بده... اصطلاحا
بریز تو تابه بزرگ و بزار رو شعله و کمی اجازه بده برشته بشه

رسیدن شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:54

بقیه ماجرا رو ادامه پست قبلی نوشتم .
درضمن





















خییییییییییییییییییلی دوست دارم.

دخترشیرازی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 09:59

امیر شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 10:53

سلام
تیلو جان هر چند که از روز دختر چند روزی گذشته است اما من این روز را به شما تبریک میگم و انشالله در سایه توجهات مولا علی و اهل بیت موفق و سر بلند باشین

هورا
هورا
از سفر برگشتین؟

Meredith شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 11:31

به به کشک و قره :)) هورااااا
به به چه روز خوبی بشه این شنبه



از آباده برامون آوردن ....

نازنین شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 12:03 http://khalvate-man.blog.ir/

سلام تیلو جان خوبی عزیز؟

خانمی دندونت چطوره؟

سلام عزیزم
خوبم شکر خدا
باید برم بکشم دیگه... حالا کی میزان شجاعتم به عدد مورد قبول برسه ، نمیدونم

امیر شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 12:30

سلام
شاعر میگه :
فکر شنبه تلخ دارد جمعه اطفال را
عشرت امروز بی اندیشه فردا خوش است ...

شنبه و جمعه و بقیه ایام فرق ندارند
ما هستیم که میگیم شنبه فلان است و جمعه بهمان
هر روزی که گناه نکنیم و خوش باشیم آن روز بریمان زیبا ترین است ....

بیاییم هر روز را زیبا کنیم


هورا

دخترشیرازی شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 12:53

تک خورها پخشه نیشتشون میزند

Juddya شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 13:20 http://juddya-abbot20.blogsky.com

سلااام :-)
شنبه ها خیلییییی خوبن :-)


عالین

طلوع ماه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 15:14

سلام
خوبی دوستم
چ پر انرژی
شاد باشی

سلام به روی ماه تازه طلوع کرده ات
ممنونم عزیزدلم
شما خوبی؟

دلژین شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 17:18 http://delzhin313.blogsky.com

جووونم اون قارای تازه

جات خالی
ولی من نمیتونم زیاد قارا بخورم
یه ذره
دیگه بیشتر بخورم حالم بد میشه

صبا شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 18:46 http://tillomania.blogfa.com/

سلام عزیزم
امیدوارم خوب باشی و روزات پر از شادی....من مدتیه خوبم ....ابروهام داره درمیاد درمورد مژه هام کمی لغزش داشتم ولی بازم خوبه ...صورتم داره تاحدودی رنگ آدمی میگیره خداکنه ادامه داشته باشه حالا نمی دونم اثر قرصاس یا چیزایی که طی روز بخاطر کاهش استرس میخورم مثه شربت بهارنارنج و این چیزا ....چیزی که هست موهام بی خود و بی جهت دچار ریزش شده نه بطور شدید ولی خوب اون موقعها ریزش نداشتم

اصلا نگران نباش
شاید ریزش موهات ماله قرصات باشه
به دکترت تلفن کن
منم خوبم شکر خدا
امروز چند بار اومدم وبلاگت دیدم سوت و کوره... چیزی ننوشتم و برات دعاهای خوب خوب کردم

طلوع ماه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 18:48

شکر خدا بد نیستم.
من برعکس بقیه روزای تعطیل رو دوس ندارم مخصوصا جمعه ها رو
دوس دارم زود تعطیلی ها تموم شه و زندگی برگرده به شرایط عادی و همه دوباره به تکاپوی کار و زندگی بیافتن.
ولی تو فک کنم عاشق تعطیلات باشی چون همیشه کلی برنامه و مهمونی و انرژی داری براشون
شاد باشی خانوم خانوما

وای من عاشق جمعه ها و تعطیلیا هستم
درست متوجه شدی
من دور همی ها ... بودن در کنار فامیل و خانواده را ... پذیرایی.. .مهمونی... مهمون داری... اینا را دوست دارم

شاذه شنبه 16 مرداد 1395 ساعت 21:12 http://moon30.mihanblog.com

سلام تیلوگلم
شکر خدا شنبه ی پربرکتی داشتم. اتوکشی، شیرینی پزی، دعوت مهمان برای فردا، سه تا ماشین لباس شسته، ده دقیقه دویدن، خیاطی، کتاب خوندن و الان رسیدم به کامپیوتر. خدا کنه برکتش تکمیل بشه و یه پست عالی هم بنویسم. روزایی که احساس بیهودگی نکنم روزای قشنگی هستن.

شما که اینقدر فعالی که آدم کیف میکنه
واقعا روزتون پر برکت بوده ...

دخترشیرازی یکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت 08:18

سلام صبحت بخیر

سلام عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد